اگر شما کمترین آشنایی را هم با پلتفرم های اینترنتی داشته باشید حتما به این نکته آگاهی دارید که این پلتفرم‌ها برای کارآیی بیشتر و رضایت روزافزون کاربرانشان در بازه های زمانی معینی بروزرسانی هایی ارائه میدهند که خدمات جدیدی را عرضه میکند.پرفورمنس پلنر نیز یکی از امکاناتی است که گوگل برای افزایش بازدهی تبلیغات در گوگل ارائه میدهد.با مقاله حاضر در سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه باشید.

هرکاری از ابتدای هدف گذاری تا انجام آن نیازمند برنامه‌ریزی میباشد و نکته ای که اهمیت آن بر هیچ‌کس پوشیده نیست تاثیر برنامه‌ریزی در پیشبرد اهداف میباشد .در زمینه ی گوگل ادوردز نیز گوگل این امکان را فراهم کرده است تا با قابلیت برنامه‌ریزی در انجام هزینه‌ها به بالاترین کارایی دست پیدا‌کند .‌

با برنامه‌ریزی بودجه ی ماهانه ی‌تان شما میتوانید در هر زمانی از ماه که تقاضا وجودداشت تبلیغات خود را عرضه‌کنید. این به معنای تعادل میان عرضه و تقاضا میباشد که شاید فرمول موفقیت در بسیاری از کسب‌وکارها نام میگیرد.

پرفورمنس پلنر اینکار را برای شما انجام میدهد .شما با برنامه‌ریزی دقیق میتوانید به تخمینی از هزینه ای که برای کمپین‌های فعالتان در آینده وجود دارد دسترسی پیدا کنید .همچنین اینکار به شما اجازه ی رونق کسب و کار و استفاده ی بهتر از فرصت‌ها را میدهد و همچنین به شما کمک میکند تا بیشترین میزان بازگشت سرمایه را تجربه کنید.

این برنامه ریزی به پیش‌بینی هزینه ی لازم برای انواع کمپین ها در ماه و فصل جاری و به صورت سالیانه میپردازد و به شما اجازه میدهد با دید وسیع‌تری به سیاست‌گذاری های تبلیغاتی خود بپردازید .این پیش بینی ها بر اساس بالاترین میزان کارایی صورت میگیرد.

گوگل چگونه چنین پیش‌بینی هایی را انجام میدهد؟

در اینجای مطلب از سری مطالب بخش بلاگ سایت تبلیغات در گوگل پارینا میخواهیم به مکانیسم و نحوه ی انجام این پیش‌بینی ها بپردازیم و اینکه پی ببریم  تا به این نکته واقف شویم که گوگل‌ این پیش‌بینی‌ ها را بدون کمک فرازمینی ها و تنها با اطلاعات موجود بر روی زمین انجام میدهد .

آنالیزور‌های گوگل از سرچ‌های انجام شده و کلمات کلیدی موردنظر و هزینه ی لازم برای آنها در بازه‌های زمانی متفاوت استفاده میکنند. پس اطلاعات موجود در اکانت گوگل ادز برای شما مفید خواهدبود اما این اطلاعات باید حداقل هایی را هم رعایت کنند به این معنا که عمر کمپین شما باید بیشتر از هفت روز باشد که در این مدت بیشتر از سه کلیک دریافت کرده باشد.

نحوه استفاده از پرفورمنس پلنر

برای استفاده از پرفورمنس پلنر لازم است ابتدا وارد صفحه ی آن شوید و سپس پلن جدیدی را انتخاب کنید .نکته ای که بهتر است رعایت شود این است که با توجه به ماهیت متفاوت کمیپن های مختلف بهتر است برای هر کمپینی پلن جداگانه ای درنظر بگیریم.

با توجه به مکانیسم این پیش‌بینی که از داده های گذشته استفاده میکند بدیهی است که پیش‌بینی‌هایی که برای زمان های نزدیکتر انجام میشود از دقت بیشتری برخوردارند نسبت به پیش‌بینی هایی که مربوط به زمان‌های دورتر است .

اما شما برای استفاده از پرفورمنس پلنر باید شرایط خاصی را داشته باشید که این شرایط شامل استفاده از کمپین های خاص و کمپین هایی سه روز از ایجاد آنها بگذرد و بیشتر از سه کلیک دریافت کرده‌باشند. تغییراتی‌ که گوگل به ما ارائه میدهد را میتوانیم از قسمت دانلود پیگیری کنیم و میتوانید  آنها را آپلود کنید یا خودتان اعمال کنید.

پشتیبانی تیم تبلیغات در گوگل پارینا

امروزه باتوجه به پیشرفت‌ها و تغییراتی که در گوگل اعمال شده است دیگر میتوانیم به صراحت بگوییم که گوگل تنها یک موتور جستجو نمیباشد بلکه یک دستیار، مشاور و همراه خوب نیز در زندگی‌ ما به شمار میرود. هرچند که پس‌ از خواندن این مقاله به این نکته پی‌میبرید که گوگل علاوه بر دستیار، مشاور و همراه، یک پیشگوی بسیار حرفه ای نیز میباشد.

حال باتوجه به این قابلیت‌ها ما باید حداکثر استفاده را از امکاناتی که این پلتفرم در اختیار ما قرارداده است داشته باشیم چرا که هرگونه تعلل در بهره بردن از فرصت ها میتواند کسب‌وکار شما را به ورطه ی نابودی بکشاند.

پارینا همواره رسالت خود را بر این نکته استوار ساخته است که برای ارائه ی بهترین خدمات از به روزترین داده‌های گوگل استفاده کند تا بالاترین میزان رضایت کاربران در قبال دریافت خدمات حاصل شود.

کارشناسان ما هرروزه با مطالعه ی جدیدترین قوانین  تبلیغات در گوگل و همچنین ضمن مکاتبه با گوگل در تلاشند که شما کاربران گرامی را از جزیی‌ترین تغییرات اعمال شده مطلع سازند و با استفاده از آنها بهترین شرایط را با کمترین هزینه برای کسب‌وکار شما رقم بزنند.

امیدواریم که در این راه دشوار که وظیفه ی صیانت از اعتماد شما به خود را به دوش میکشیم توانسته باشیم سربلند از این آزمون خارج شده و زمینه ی همکاری های بیشتر و اعتماد روزافزون را فراهم سازیم.

keyboard_arrow_up