حتما در مسیر گشت و گذار میان مطالب یک سایت به واژگان یا عباراتی که لینک سازی در گوگل شده اند، برخورده اید.همان کلماتی که با رنگ متفاوتی روی صفحه سایت خودنمایی میکنند و هرگاه روی آنها کلیک کنید صفحه جدیدی به روی شما باز میشود. برای آشنایی با جزئیات آن با مقاله حاضر در سایت تبلیغات در گوگل سایت پارینا همراه ما باشید.

این کار در ارتقای جایگاه سایت شما در میان دیگر سایتها به جهت سئو اهمیت دارد و قطعا تاثیر غیرمستقیم خود را بر روی تبلیغات در گوگل میگذارد.در کنار مفهوم لینک سازی، اصطلاح بک لینک هم به گوش اهالی اینترنت آشناست. وقتی مخاطبین شما، مطالب و موضوعات بارگذاری شده در سایتتان را بپسندند، اقدام به اشتراک گذاریش میکنند و تعداد زیادی لینک از سایت شما را با رعایت جانب امانت، در سایت خود، قرارمیدهند.

به چنین شکلی از ارجاع که مخاطب با کلیک بر روی سایتی وارد سایت دیگر میشود بک لینک میگویند. این موضوع دلیل اهمیت بسیار زیاد لینکها در الگوریتم گوگل است.در کنار اینها، آنچه که باید در باره یک لینک بدانیم اینست که مفهوم بهترین نوع لینک وجود ندارد.

چرا که در این صورت گوگل کارایی خود را ازدست میداد و هر فردی تلاش میکرد برای قرار گرفتن در جایگاه برتر راهی برای اسپم پیدا کند.از آنجا داشتن هزاران نوع لینک نشانگر به یک صفحه، شک برانگیز است، میتواند علامت روشنی از فریب دادن سیستم توسط صاحب سایت باشد.

از آنجایی که لینکهای مرتبط، موثرتر از لینکهای متعلق به سایتهایی با کیفیت پایین است، به عنوان یک قاعده لینکها را باید بر روی سایت هایی معتبر، مرتبط و با کیفیت پایین و غیرمرتبط است، به عنوان یک قاعده لینکها را باید بر روی سایتهایی معتبر، مرتبط و باکیفیت ایجاد کرد. با ادامه مطلب تولیدشده در سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه ما باشید.

قواعد کسب لینک ها یا همان لینک سازی در گوگل

قواعد کسب لینک ها، شیوه هایی مناسب جهت تضمین کسب درست آنها هستند،مانند اینکه:

1- لینک ها را در طی زمان و به صورت منصفانه و عادی به دست آورید. چنانکه لینک های مورد استفاده باید به صورت عادی و منظم کسب شوند.گوگل این رویکرد را با سنجش کسب لینک در رابطه با دانش عمومی زمان ایجاد کرده است.در مورد لینک سازی این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید آنها را به صورت تدریجی و در طی زمان کسب کنید.

با این کار گوگل متوجه میشود لینک های این وب سایت، طبیعی به دست آمده اند.در صورتیکه نمیخواهید خلاف میل گوگل عمل کنید، هرگز اقدام به خرید هزاران لینک برای سایت نکنید؛ این به نفع خود شماست و به منزله در امان ماندن از جریمه های سنگین گوگل.

2- از شیوه تبادل لینک یا تجارت لینک پرهیز کنید.قاعده این بازی برای گوگل کودکانه است و الگوریتم های آن دست تاجران لینک را میخواند.اگر چه ممکنست این شکل از اقدام جهت بهبود سئوی سایت حتی برای بهبود وضعیت تبلیغاتی چون تبلیغ در گوگل، تاثیر مثبتی داشته باشند اما قاعدتا اثر آن زودگذر است و وقت و سرمایه را به هدر میدهد.از سوی دیگر در بسیاری از موارد اثر سوء این مبالات لینک، از همان ابتدا آشکار میشود.

3- به سراغ استراتژیهای نخ نما نروید؛ به این معنی که تابلوهای پیام، مقاله سایت ها یا نظرات وبلاگ ها با محتوای بد را اسپم نکنید.از همه چیز با کیفیت ترین آن را طلب کنید.

4-مراقب باشید در دام شبکه های پولی که با هزینه های کم ماهیانه، وعده لینک های جدید را میدهند نیفتید.اقدام آنها در چارچوب قواعد مشخص و مبرهن گوگل نیست، پس این گزینه را هم فراموش کنید.با رعایت این قواعد میتوانید به کسب لینک های سالم، از راهی درست اعتماد کنید.

درباره سایت تخصصی تبلیغات در گوگل پارینا

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان لینک سازی در گوگل چگونه صورت میپذیرد؟ برایتان مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up