یکی از آن مسائلی که نباید دست کم گرفت موضوع مهم رقابت در تبلیغات در گوگل است. کلمه ای که شاید با شنیدن آن تصویر دوندگان ماراتن در ذهن نقش ببندد، دقایق پایانی مسابقه است دوندگان تنها به یک هدف واحد مینگرند:خط پایان.آن ها فرازمینی شده اند.خستگی ،درد،ناتوانی در دنیای فرازمینی ها مفهومی ندارد.آنان به میل خود پا به این رقابت گذاشته اند ولی از زمان آغاز مسابقه محکوم اند به یک حکم؛رقابت.

این جا دنیای آدم های معمولی نیست میدان جنگ است.اینجا قوانین خاص خودش را دارد: ” فاتحان تاریخ را مینویسند ” . این رقابت در دنیای تجارت خیلی پیچیده تر است.آن ها نه میدوند نه خسته میشوند ولی باید به خط پایان برسند.در رقابت آنها تبلیغات حرف اول را میزند.آری تبلیغات هزینه دارد ولی فرازمینی ها تنها به خط پایان می اندیشند.کمپانی گوگل زمینه را برای رقابت شرکت های تجاری فراهم کرده است.

اگر برند شما در این مسابقه شرکت نکند هیچ شانسی برای خط پایان ندارد.با توجه به نوسانات قیمت ارز در اقتصاد ایران شاید در نگاه اول متمرکز شدن بر روی تبلیغات کلیکی ریسک بسیار بالایی باشد ولی بیایید منطقی بیندیشیم انصراف از مسابقه حکم شکست شما را امضا خواهد کرد.منطقش این است که شما وارد مسابقه شوید ولی کیلومتر های آغازین را با احتیاط و با هدف ذخیره ی انرژی پیش ببرید و منتظر کیلومترها ی پایانی باشید تا در بهترین زمان ممکن تاریخ نویس این مسابقه شوید. با ادامه مطلب ارائه شده توسط تیم تولیدمحتوای شرکت پارینا همراه باشید.

رقابت سالم و موفق

اما‌ مسئله ی دیگر در رقابت سالم بودن آن است.رقابت مهم است و حیاتی اما نه به هر قیمتی.سال ۲۰۱۶ ،المپیک ریو،مسابقه ی دوی ماراتن زنان.گزارشگر تلوزیون فریاد میزد او فوق العاده است.باورنکردنیست؛ او قبل از همه از خط پایان عبور کرد.جمیما سامگونگ اولین زن کنیایی بود که قهرمان دوی ماراتن شد.

حالا میتوان کنیا را ثروتمند دانست نه بخاطر قرار داد نفتی سال ۲۰۰۶ با چینی ها نه برای رویای صادرات نفت بلکه برای دوندگانش.آنها در هر المپیک پرچمدار ورزش کنیا هستند، لباس رسمی ملی ندارند ولی برای همان پرچمی که دارند تا پای جان میدوند.او حالا قهرمان تمام زنان کنیایی بود.چند‌ ماه بعد ورزش کنیا در شوک فرو رفت.

تست دوپینگ جمیما مثبت اعلام شد.او برای ۴ سال حق دویدن ندارد.حالا قهرمان دختر بچه های کنیایی یک دروغگو است.او زنان کنیایی را به این باور رساند که قهرمان در لغت نامه ی آنها معنایی ندارد.گوگل‌ متنفر است از‌ متقلبان.این نه یک شعار ساده بلکه یک عزم همگانیست برای بی نتیجه ماندن تلاش کسانی که رقابت را از جاده ی اصلی به بیراهه میبرند.

مقابله با کلیک هرز؛ قدمی موثر برای رقابت سالم در تبلیغات گوگل

کلیک های هرز، در تبلیغات گوگل ناشایست ترین روش رقابت ناسالم است.شاید مدال طلا برای آنها باشد ولی‌من ایمان دارم، سالیان سال از راه رفتن محروم خواهند شد.این یک اصل اثبات شده است.چرخه ای معیوب که رقیبانت را از کاربیندازد، روزی تو را ازکارخواهدانداخت.

از زمان تاسیس شرکت پارینا یکی از اهداف عمده ما مبارزه با فرهنگ رقابت ناسالم در عرصه تبلیغات در گوگل بوده است. اهمیت تحقق این مهم برای مجموعه پارینا تا بدانجاست که مقالات متعددی مستقیم یا غیرمتقیم در مذمت این موضوع نگاشته ایم. اکنون خرسندیم که اعلام نماییم این رفتار و افعال ناشایست تا حد زیادی طرفدارانش را از دست داده و بازار رقابت تبلیغی گوگل سلامت تر شده است.

در نتیجه همین اتفاق استقبال بیشتری از این شیوه تبلیغات آنلاین شده است که یک پیام روشن برای ما دارد. و آن اینکه تبلیغات و رشد فرهنگ و آموختن و آموزش به هم تنیده اند و میتوان در صورت تلاش امیدوار به دریافت نتیجه مطلوب بود. روزهای روشن در راهست؛ قطعا در راهست.

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان رقابت در تبلیغات گوگل امکان پذیرست؟ برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up