در بحث خلاقیت و تبلیغات در گوگل ، کیست که انکار کند خلاقیت چیزی جدا از نهاد و ذات آدمیست. اینگونه فرض میکنیم که خلق از آدمی بیگانه بوده، پس چطور توانسته تجربه واحه، ابداع آتش، خط تصویری هیروگلیف، مبادله پایاپای و حفر چاه و اهلی کردن اسب را از سر بگذراند اگر به آفریدن وابسته نبود؟ بنابراین خلاقیت یکی از اجزای جدانشدنی حیات انسانهاست.

اما بسته به هوش آنها، سطوح متفاوتی از خلق و ایده پردازی را هم شاهد هستیم.اعمالی غیر اخلاقی همچون دروغ هم به نوعی با قدرت خلاقیت انسان ها گره خورده و کیست که بتواند ادعا کند یک بار هم دروغ نگفته است.این جمله را همه شنیده ایم. از هر چیزی میشود استفاده خوب و بد کرد.

بسته به انتخاب آدمهاست که از یک چیز برداشت مثبت کنند یا منفی.این قاعده پذیرفتنی است برای هرکس که تجربه حیات بشری داشته باشد. بنابراین خلاقیت هم از این قاعده مستثنی نیست، همانطور که دروغگوی بد و دروغگوی خوب داریم ، به کار گرفتن خلاقیت به عنوان یک ابزار نشان میدهد خلاقیت در زمینه های دیگر هم، به استعدادهای افراد بستگی دارد.

اهمیت خلاقیت آنجا که نمود اقتصادی پیدا میکند بیشتر میشود.هر آنکس که در کار خود خلاقیت داشته باشد، مطلوب ترین جایگاه ها شایسته اوست.بهترین صندلی ها، انتظارش را میکشند و دلخواه ترین وجهه اجتماعی را بدست می آورد. چنین افراد موفقی روی دیگر تجارت و کسب و کار را با تبلیغات خلاق رنگ میکنند.

مثال هایی از تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق اصولا برای تبلیغات بنری و بروشورها به رسمیت شناخته میشود به این معنی، اگر از یک دانش آموز هم این سوال را بپرسید که تبلیغات خلاق چیست به پوسترهای تبلیغاتی با طراحی های گرافیکی نوآورانه اشاره میکند و چه بسا از بهترین آنها هم مثالی بزند.

کم نیستند ایده های درخشانی که برای بازگو کردن مطالب اخلاقی در سراسر جهان طراحی میشوند و یا برای تبلیغات کمپانی ها و آنچه پا به پای کیفیت محصولات و خدماتشان، ضامن بقای آنها در بازار رقابتی است، با به کار گرفتن مبتکرانی که ایده های آنها هر بار از قدرتی برتر رونمایی میکند، ابراز وجود میکنند.

حال نمونه ای چند از تبلیغات خلاق :

 

خلاقیت در تبلیغات

تبلیغات در گوگل

 

مثالی از تبلیغ نخ دندان colgate در پاناما

 

خلاقیت و تبلیغات کلیکی

 

نمونه ای از تبلیغ پارک دقیق توسط شرکت فولکس واگن

 

بنرهای تبلیغاتی خلاق

 

تبلیغ عینک های keloptic

 

تبلیغات خلاق

 

تبلیغات آبنبات بدون قند در اسپانیا

 

نسبت خلاقیت با تبلیغ در گوگل

در این میان با آنچه گفته شد، بر آنیم نسبت خلاقیت با تبلیغ در گوگل را از نظر بگذرانیم.در نگاهی گذرا، تبلیغات در گوگل یک فرایند کاملا تکنیکال به چشم می آید که علم بالایی در حوزه ادوردز میطلبد. سفارشی ثبت میشود، اکانتی ساخته میشود و بعد هم مدیریت میگردد.اما آنچه که یک تیم فعال در حوزه ادز را منحصر بفرد میکند، هنر ساخت و مدیریت اکانت هاست.

از متن تبلیغ تا نحوه مدیریت کمپین های تبلیغاتی.متن جذاب و در عین حال زودیاب و مفید، ربط مستقیم با خلاقیت یک تکنسین گوگل ادز دارد.از وجوه دیگر خلاقیت در تبلیغات کلیکی، میتوان به مقابله با محدودیت های وضع شده و قوانین سخت گیرانه که بخصوص این روزها با آن روبرو هستیم اشاره کرد.

نقش تکنسین خلاق در تبلیغات گوگل

اگر کار خود را به یک تکنسین حرفه ای و خلاق بسپارید مطمئن باشید وضعیت اکانت شما، بسیار مطلوب تر از شرایطیست که یک تکنسین کم ذوق آن را مدیریت میکند.شاید باور نکنید اما خلاقیت با کلیک های هرز تبلیغات در گوگل ارتباط دارد. به این معنی که تکنسین باهوش، همچون وکیلی قهار همه راهها را تا آنجا که میشود به روی اذهان بیمار میبندد و درس عبرتی میدهد به همه کسانی که وقت صرف هدر دادن عمر خود میکنند.ازین رو خلاقیت حتی میتواند کابوس کلیک های هرز هم باشد و خواب راحت از چشم هر کسی بگیرد که بی خبر از سپر محکم حریف، به فکر حمله است.

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان خلاقیت و تبلیغات در گوگل برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up