5 فاکتور که تبلیغ در گوگل را به صورت اتوماتیک میتوانید فعال کنید در پی می آید. مشارکت کننده Frederick Vallaeys به ابزارهای خودکار در پلتفرمی که قبلا به عنوان AdWords شناخته می شود را نگاه می کند. نحوه کارکرد اتوماسیون هوشمند را می دهد و چه کارکنان PPC و مدیران حساب می توانند برای بهبود نتایج بهتر انجام دهند. تبلیغات در گوگل (که قبلا به عنوان AdWords شناخته می شود) همیشه دارای به روز رسانی های مکرر محصول بوده است.

اما با پیشرفت های مداوم در یادگیری ماشین (ML)، به نظر می رسد که هر ماه ویژگی های جدید خودکار، علاوه بر ویژگی های دستی که انتظار می رود، به ارمغان می آورد. این اتوماسیون بسیار هیجان انگیز است زیرا آنها نتایج مشابهی را با کار کمتر انجام می دهند. اما ماشینها نمیتوانند همه کارکنان بابت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را انجام دهند، و ماشینها و انسانها اغلب در زمان کار با هم کار میکنند.

بنابراین، برای کمک به شما در درک آنچه که ممکن است با ابزارهای خودکار Google Ads که امروزه در اختیار شما قرار دارد، در اینجا خلاصه ای از آنچه Google Ads ارائه می دهد. بعلاوه نحوه کارکرد اتوماسیون و چه مدیران حساب می تواند برای بهبود نتایج بهتر انجام شود. از شما دعوت میکنیم با ادامه مطلب در بخش بلاگ سایت پارینا همراه ما باشید.

کمپین های هوشمند برای کسب و کار کوچک

در کنار برگردانده شدن گوگل از AdWords به Google Ads،آنها اعلام کردند که نوع جدیدی از کمپین خودکار برای کسب و کارهای کوچک به نام Smart Campaigns نامیده شده است.این نوع کمپین که در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است، در بالای AdWords Express ساخته شده است و طبق گفته گوگل می تواند نتایج قابل توجهی را بهتر کند.

در حال حاضر، این نوع تبلیغ پیشفرض برای تبلیغ کنندگان جدید تبدیل خواهد شد. کاربران هدف این نوع تبلیغات ممکن است در گذشته تبلیغات AdWords Express یا خدمات محلی را انتخاب کرده باشند و این گزینه ها تا اطلاع قبلی از Google در دسترس خواهد بود.

اگر یک کسب و کار کوچک تصمیم به کار با یک آژانس و یا مایل به سرمایه گذاری در مدیریت PPC، هنوز هم می تواند تجربه کامل Google Adsense را انتخاب کند. این بدان معنی است که آنها می توانند از سطوح مختلف اتوماسیون انتخاب شوند. حتی تصمیم بگیرند در مورد اینکه چگونه با استفاده از یادگیری ماشین، به نتیجه برسد، با مدیریت دستی که کنترل بیشتر را فراهم می کند.

خودکار چیست؟

علاوه بر هدفگیری اتوماتیک (در همه ویژگیهای Google) و همچنین پیشنهادات خودکار مبتنی بر اهداف، Smart Campaigns به زودی نسخۀ تبلیغاتی و فرود صفحه را براساس اطلاعات Google My Business (GMB) و همچنین برخی از تصاویر انتخاب شده توسط کاربر خودکار میکند. این یک گام دیگر در مورد نحوه مدیریت ساختار داده ها (به عنوان مثال، مدیریت اطلاعات کسب و کار شما در GMB است) تبدیل به یک مهارت انتقادی برای استاد در تبلیغات آنلاین می شود.

بودجه ها، مکان و زبان مقصد را می توان توسط تبلیغ کننده اداره کرد. اما واقعیت این است که اغلب بعد از اینکه یک کمپین راه اندازی شد، اغلب تغییر نخواهد کرد تا مدیریت حداقل شود. به عنوان یک نقطه ورود ساده به تبلیغات گوگل، قابل تصور است. که نتایج برتر وعده داده شده توسط این نوع تبلیغاتی، تبلیغ کنندگان را جذب می کنند تا گزینه های بیشتری را کشف کنند. و در صورت استفاده از ابزارهای تبلیغاتی سنتی اقدامات بیشتری را انجام دهند.

 آنچه هنوز نیاز به انجام دستی دارد چیست؟

کمپین برنامه جهانی برنامه های کاربردی جهانی برنامه در ماه مه 2015 آغاز به کار می کنند که نوع تبلیغاتی اتوماتیک است. این به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا نصب های بیشتری از برنامه خود را انجام دهند یا در برنامه های درون برنامه اجرا شوند. تا آنجا که من می توانم به یاد داشته باشم، این اولین نوع تبلیغاتی کاملا خودکار در تبلیغات Google است. هنگامی که تنظیم می شود، برای تبلیغ کنندگان بهینه سازی می شود. این امر تا حدودی غیر معمول است، در حالی که بیشتر اتوماسیون از گوگل علاوه بر گزینه های دستی موجود برای به دست آوردن همین کار راه اندازی می شود.

امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up