تبلیغات گوگل ادوردز یا همان تبلیغات در گوگل از شیوه های مدرن تبلیغات است .وقتی آنقدر بزرگ میشوی که همه نگاه ها به سمت توست این یک فرصت فوق العاده است .مدیران گوگل این را به خوبی میدانند.آنها بزرگ شده اند ولی به بزرگتر شدن می اندیشند .در روزگاری که حتی کودکان هم رویاهایشان را به جای دنیای واقعی در گوگل سرچ میکنند یعنی گوگل جهان خود را ساخته.

یک دنیای تمام عیار با موجودات خاص و قوانینی که وضع شده .آری ما در گوگل زندگی میکنیم .گوگل ادوردز هم بخشی از این دنیاست .گوگل ادوردز درست مثل یک نمایشگاه ماشین های لوکس است .ماشین هایی که پشت ویترین هستند همیشه دلبری میکنند و هواداران خودشان را دارند .اما ماشین هایی که در گوشه ای از نمایشگاه افتاده اند همیشه تنهایند .کمتر به آنها نگاه میشود هر چقدر هم که خوب باشند .

گوگل ادوردز ویترین یک نمایشگاه است .اگر میخواهید دیده شوید باید ویترین را اجاره کنید .اما کار به همین سادگی ها هم نیست و این ویترین به کسانی اجاره داده میشود که هزینه ی بیشتری بپردازند .اگر شما در زمینه ی گوگل ادوردز فعالیت دارید باید با رقیبانتان رقابت کنید .اگر سیاست های برند شما اول بودن در همه ی کلمات کلیدی تان است باید برای هر کلمه بهای بیشتری نسبت به رقیبانتان بپردازید .شاید دنیای مجازی گوگل الهام گرفته از دنیای واقعی ما باشد . با ادامه این مطلب در سایت پارینا همراه ما باشید.

اگر میخواهی بهترین باشی…

اگر میخواهی بهترین باشی باید بیشتر از همه تلاش کنی .اما شاید این یک آرمان است ما انسان ها تمایل داریم که با تلاش کمتر بهترین باشیم .اینکه بهترین ها بیشترین تلاش را میکنند یک قانون است و هر چیزی به جز آن نقض قوانین میباشد .

بوندسلیگا یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی است و بایرن مونیخ حاکم بلامنازع آن .آنها یک سیاست کلی دارند《خودت را قوی نکن حریفانت را ضعیف کن》.آن ها بر این باورند قدرت یک مقدار ثابت دارد یا باید در اختیار بقیه باشد یا در اختیار ما .پس قدرت بقیه را از آن خود میکنیم .یکی از قربانیان آنها دورتموند دیگر باشگاه معروف آلمانی میباشد .

آنها هرسال خودشان را قوی میکنند قوی تر از قبل .اما ارتش بی رحم بایرن در روزهای نقل و انتقال کاخ های بی دفاع حاشیه ی رود امس را به تسخیر خود در می آورد.درخشش هر ستاره در وستفالن لرزه بر هشتاد هزار هوادار پرشور حاضر در ورزشگاه می اندازد.روی سکو ها این جمله به گوش میرسد خدا کند مدیران بایرن این بازی را ندیده باشند .

اما این یک فرض محال است .جاسوس های مونیخی همه جا هستند نه فقط در سیگنال ایدونا پارک بلکه در سراسر آلمان در هر دوسوی دیوار برلین .وقتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ ۲۰۱۳ لواندوفسکی در سیگنال ایدونا پارک چهار گل به به رئال زد هواداران دورتموند اشک می ریختند شاد بودند اما این قطعی بود، لوا دیگر مال ما نیست .کلوپ تیمش را به فینال برد .فاتحان مادرید به ومبلی لشگر کشی کردند.

قهرمانی در فوتبال شبیه برترین بودن در تبلیغات گوگل ادوردز است!

مونیخی ها هم پس از فتح بارسلون مواضع خود را در لندن برگزیدند .لشکر سربازان وستفالن در برابر ژنرال های مونیخی صف آرایی کردند.کلوپ به سربازانش گفته بود میخواهیم افسانه شویم .فرمانده هاینکس که میدانست آخرین نبردی است که او را فرمانده خطاب میکنند،به بازیکنانش گفت اگر میخواهید افسانه شوید باید من را افسانه کنید .جنگ آغاز شد همه‌ چیز برابر پیش میرفت اما جاسوس های مونیخی کار خودشان را کردند .نقشه های فرمانده کلوپ لو رفت .سربازان وستفالن در ومبلی به خاک و خون کشیده شدند .آنها به دوم شدن عادت کرده اند .

مونیخی ها هیچگاه نمیگذارند که آنها قهرمان شوند ولی نمیدانم رازش چیست که آنها پرطرفدارترین تیم بوندسلیگا هستند حتی پرطرفدارتر از قاتل های مونیخی .در ادوردز هم عده ای به جای اینکه خودشان را قوی کنند میخواهند دیگران را تضعیف کنند .این خلاف قوانین است ولی آنها هیچگاه محکوم نمیشوند .ما بر این اصلیم که همه ی انسان ها با هم یگانه میشوند .اگر بدها خوب نشوند باید حواسمان به خوب ها بیشتر از این ها باشد.

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان تبلیغات گوگل ادوردز چگونه عمل میکند؟ برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up