آگاهی از به روزرسانی الگوریتم گوگل جهت اطمینان از فیلترهای اسپم آن برای سایت، اهمیت دارد.اگر چه نه در همه موارد، که در اوقاتی شما میتوانید از مزیت این به روز رسانی ها بهره ببرید و به آنچه خواسته تان برای ارتقای سایت است دست پیدا کنید. در این مقاله از سری مقالات سایت تبلیغات در گوگل پارینا برآنیم تا جزء به جزء این مسائل را با شما درمیان بگذاریم.

از آنجایی که دنیای اینترنت با رسوایی های امنیتی و آفت گروه های مخفیانه هک، دست به گریبانست، کمپانی های بزرگی همچون گوگل، اپل و همکارانشان، اقدامات مورد توجهی با چاشنی سیاست گذاری های موثر در پیش گرفته اند.بخشی از این فرایند، مربوط به پشتیبانی از رمز نویسی وب سایت میشود.گوگل در تاریخ بیست وشش آگوست 2014 ، رسما و علنا HTTPS را به عنوان یک علامت رتبه بندی معرفی کرد و با انتشار رسمی این خبر، مهر تاییدی بر استفاده از آن زد.

حال که گوگل از این علامت رتبه بندی، با هدف تقویت آن در سال های آتی، رونمایی کرده به نظر میرسد، توجه به امنیت سایت با استفاده از یک تایید امنیتی در نتیجه یک شیوه استاندارد ایده خوبی خواهد بود.

مثلا وقتی که به بانکداری اینترنتی یا حساب جیمیل وارد میشوید، پیش از شروع آدرس وبسایت، با قفلی به رنگ سبز مواجه خواهید شد که عبارت //:HTTPS در ابتدای آن قرار دارد و ترجمان آنست: این ارتباط رمزنویسی شده است و صاحب وبسایت، مالکیت وب را تایید و بر روی آن تایید امنیتی نصب کرده است.

به روزرسانی الگوریتم گوگل و رمزنویسی

رمز نویسی وب سایت، میان کاربر و سرور آن، ارتباط مستقیمی شبیه به یک کانال فراهم میکند.به دلیل رمز نویسی شدن وب سایت، در صورت تلاش دیگران برای جاسوسی در مورد این ارتباط، هرگونه اطلاعاتی به صورت نامفهوم خواهد بود.کاربر و سرور وب، تنها کسانی هستند که میتوانند این اطلاعات را بخوانند.

برای کسب تقویت بیشتر رتبه بندی، نصب تایید امنیتی HTTPS لازم است اما کافی نیست.برای اطمینان از استفاده صحیح گوگل از همه چیز و رعایت حریم امن اطلاعات افراد، یک فرایند انتقالی لازمست.در جریان کار، برای ارتقای وب سایت بدون از دست دادن رتبه بندی یا جریان سئو، گام های اساسی برداشته میشود.

اما این فرایند، در مقایسه با بهینه سازی کلمات کلیدی در یک صفحه، اساسا مساله فنی تری پنداشته میشود که در نتیجه لازمست مستندسازی پشتیبانی مربوط به گوگل را مطالعه و از توسعه دهنده وب سایت درخواست کنید این کار را انجام دهد، بعلاوه محتمل است قبل از تکمیل این فرایند، به دانش یک متخصص سئو نیاز باشد.

اقدامات لازم

1- نصب تایید امنیتی HTTPS را ، میتوانید از مسوول ثبت دامنه و هاست وب بخواهید.

2- از اجرای هر دو نسخه HTTP و HTTPS ، اطمینان بیابید.

3- برای استفاده از URLs اعتباری، تمام لینک های داخلی در کد HTML را ترفیع و به روز رسانی کنید.این فعالیت تمام فایل های HTML ، CSS ، Javascript ، تصاویر و دیگر فایل های مربوط به کد HTML را در بر میگیرد؛ بدین معنا که به جای رجوع به منابع داخلی در کد وب با آدرس مشخص، باید از آدرس اعتباری استفاده کرد.

4- برای نشان دادن نسخه جدید HTTPS سایت، تمام تگ های متعارف را به روز رسانی کنید.

5- به منظور نشان دادن URLs امنیتی مربوط به HTTPS سایت را تایید کنید.

7- نقشه سایت XML را بر روی HTTPS جدید پروفایل کنسول سرچ گوگل آپلود کنید.این نقشه سایت باید شامل تمام صفحات قدیمی HTTP مربوط به سایت و صفحات HTTPS جدید باشد.علت ارائه صفحات قدیمی، تشویق گوگل برای استفاده از موتور جست و جوی کروال در صفحات قدیمی و ثبت ریدایرکت هاست.

8- به منظور نمایش URLs جدید، تمام لینک های موجود روی حساب های کاربری مربوط به شبکه های اجتماعی و بازاریابی را به روز رسانی کنید.

* پیش از به کار بستن راهکارهای یادشده، به منظور اجرای این ارتقا، نسبت به مطالعه راهنمایی های پشتیبانی زیر توسط توسعه دهنده وب مطمئن شوید.

امنیت وب سایت با استفاده از HTTPS – دستیار کنسول سرچ گوگل

https://support.google.com/webmasters/answer/6073543?hl=en

انتقال یک سایت با تغییرات URL – دستیار کنسول سرچ گوگل

https://support.google.com/webmasters/answer/6033049?hl=en&ref_topic=6033084&rd=1

Secure your site with HTTPS – Search Console Help
Protect your site and your usersWhat is HTTPS?
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) is an internet communication protocol that protects the integrity and confidentiality of data between the use

 

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان به روزرسانی الگوریتم گوگل چیست؟ برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up