بتا جهت بهینه سازی تبلیغات در گوگل جانشین تازه نفس آلفا میشود. خبر این بهینه سازی برای کاربران تبلیغات در گوگل که هیجان انگیزتر از آن قابل تصور نبود به سرعت همه جا منتشر شد.همه کاربران گوگل ادوردز میدانستند یک تغییر بزرگ در راهست، آن هم پس از وضع قوانین اکتبر 2017، انتشار خبری مبنی عدم حمایت گوگل از http و برگزیده شدن https به جانشینی او.

همچنین یک رشته تغییرات اساسی دیگر که میتوان از آنها به عنوان تغییرات نرم و زیرپوستی گوگل ادز یاد کرد در برابر یک ابر تغییر: آلفا، رابط کاربری گوگل ادوردز بازنشسته میشود و به پاس بیش از یک دهه خدمت به سرویس تبلیغات در گوگل ادوردز، با احترام به عنوان افتخارات این کمپانی در کنار پیانو و سرورهای قدیمی گوگل پلکس، به موزه خاطرات و افتخارات گوگل میپوندد.

همانطور که پیش بینی میشد، رونمایی از بتا با استقبال چندانی مواجه نشد، چرا که پذیرش این تغییرات برای کاربرانی که سالها با آن رابط قدیمی خو گرفته بودند، سخت مینمود. و به نظر میرسید یار تازه وارد راه سختی در پیش دارد.همانگونه که ذکر آن رفت این مقاله در بخش بلاگ سایت تبلیغات در گوگل پارینا بر توضیح روند این بهینه سازی متمرکز است. با ادامه مطلب همراه باشید.

سناریو، تکرار میشود

همانند پروژه عظیم تبدیل http به https که گوگل مدتی را برای اعلام و آگاهی به کاربران خود به عنوان فرصت در نظر گرفته بود، همان سناریو را در رابطه با استراتژی تغییر آلفا به بتا تکرار کرد.تقریبا از اواسط سال 2017، گوگل این ورژن را به کاربران معرفی کرد و بازه زمانی نسبتا طولانیی را در نظر گرفت. تا کاربران را مجاب کند شرایط آنها را درک میکند و انتظار زیادی از تطبیق سریع خود با شرایط ندارد.اما از اعمال آن ناگزیرست و اساسا برای بهبود کیفیت سرویس تبلیغات در گوگل نفع همه در اینست.

در جهت بهینه سازی تبلیغات در گوگل حرف شرکت با عمل برابر است

جولای سال 2018 میلادی، روزهای داغی برای گوگل و همکارانش بوده تا جاییکه قرعه تغییرات اساسی تبلیغات کلیکی گوگل به نام این ماه درآمده.پس از رخداد فراگیر 2 جولای 2018 میلادی، مبنی بر عدم حمایت گوگل کروم از پروتکل http و پیگیری همکاری با https به شکلی دوستانه تر، جهان تبلیغات کلیکی گوگل با یک ابر تغییر به نام بتا روبرو شد. که البته هنوز اندکی برای کاربران غریبه است و از نظر گرافیکی هیچ نشانی از خصیصه های نسخه آلفا، برای آن کاربران وفادار، دیده نمیشود.نسخه بتا هم این را به خوبی دریافته که پا جای پای یک یار محبوب برای کاربران تبلیغ در گوگل گذاشته و بر این اساس سعی در نشان دادن قابلیت های خود دارد؛قابلیت هایی همچون:

– ارائه آمار مقایسه ای نسبت به سایر رقبا(این یکی از قدم های مهم در این حوزه است)

– دراختیارگذاشتن آمار دسته بندی شده در خصوص تعداد نمایش و کلیک و…

– نمایش نمودارها جهت آنالیز بهتر اکانت ها و…

بهینه سازی تبلیغات در گوگل

بتا،ایستگاه پایانی؟

با ارائه این گزارش به سوالی برمیخوریم از این قرار که آیا بتا،ایستگاه پایانی است یا خیر؟ اگر بخواهیم تبلیغات در گوگل را به درختی تشبیه کنیم، نباید ریشه های جوانش را نادیده بگیریم.این نهال نوپا که بذرش به دست جوان نابغه هموطن، سالار کمانگر در خاک گوگل کاشته شد، تا سال 2018 میلادی با آلفا اولین حرف الفبای یونانی شیوه راه رفتن آموخت و از 2018 میلادی به بعد، با دومین حرف این زبان، بتا، راه جوانی آغاز میکند.

به نظر میرسد این نهال خوش رسته جهان ماورای حقیقت راه درازی به اندازه حروف الفبای یونانی در پیش دارد و گاما، دلتا، اپسیلون و… آب حیاتی برای دیگر ادوار زندگی ریشه های گوگل ادوردز هستند.

امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم تا جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. و اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد و توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up