تعداد زیادی از ابزارهای قدرتمند سئو در این سالها ارائه شده که آشنایی و شناخت آنها، میتواند به صرفه جویی زمان کمک کند.ابزارهایی که در پی می آیند، گزیده ای از راهکارهای موجود هستند و نه همه آنها که بعضی شان رایگان و بعضی دیگر هزینه برند و هریک بصورت مستقل میتوانند به یافتن فرصت های لینک سازی، مسائل تشخیص سایت، ایجاد گزارش های سئو با فهم ساده، خزندگی سریع تر گوگل در سایت و بسیاری از موارد دیگر کمک کنند.

از قابلیت های این ابزارها میتوان به ارائه اطلاعات سودمند برای کسب رتبه بندی برتر اشاره کرد و نشان دادن فرصت های لینک سازی که همه اینها منجر به رسیدن جایگاه سایت شما به رتبه برتر خواهد شد. در این مقاله از سری مقالات سایت تبلیغات در گوگل پارینا با ما همراه باشید.

ابزارهای جستجو

از مفیدترین ابزارهای جستجو ،گوگل ادوردز، موز و غیره هستند که به معرفی آنها میپردازیم:

Google Adwords Keyword Planner- رایگان
http://www.google.com/intl/en/adwords/

ما بر این اعتقادیم که این ابزار برای هر پروژه مربوط به سئو ضروری است، چرا که با کمک آن به آنالیزی دسترسی پیدا میکنید که همیشه به آن نیاز دارید؛ تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در نوار ابزار گوگل جستجو شده.با این ابزار حتی میتوانید آن را برای کشور یا نوع وسیله مانند موبایل و … محدود کنید که مجموع این ویژگی ها ثابت میکند این ابزار کاملا کاربردیست و ویژگی بارز آن قدرتمندی برای هر پروژه سئو و آگاهی یافتن از تعداد دفعات جستجوی کلمه کلیدی در گوگل، میباشد.

Google Trends- رایگان
http://www.google.com/trends/

این ابزار آمارهای موثری در مورد روندهای جستجو در طی زمان ارائه میدهد.مشاهده عملکرد کلی بازار و میزان تقاضا در طی زمان برای کلمات کلیدی مورد نظر، میتواند بسیار مطلوب باشد.

یکی از ابزارهای قدرتمند سئو که مقبول معلمان است

Market Samurai-شروع به کار رایگان، استفاده برای کاربران حرفه ای 149 دلار
http://www.marketsaurai.com/

این ابزار، یکی از ابزارهای قابل اعتمادیست که برای سالهای زیادی در صنعت سئو استفاده میشود و به عنوان ابزار جستجوی کلمات کلیدی، برگزیده بسیاری از معلمان سئو و موثرترین ابزار برای ایجاد ایده برای کلمات کلیدی و تحلیل کلمات کلیدی برای رقباست که میتواند کلمات کلیدی هدف را برای رتبه بندی ساده نشان دهد.

http://moz.com/tools

همه کتاب ها و مقاله هایی که در زمینه سئو به عنوان صنعت نوشته شده اند، از ابزار موز به نیکی یاد کرده اند.کارکرد این ابزار ارائه تحلیل کلمات کلیدی، مسیریابی رتبه بندی ها، نظارت برند، آزمون های جستجوی موتور خزنده، پیشنهادات سئو داخلی و نظایر اینها میباشد که ثابت میکند این ابزار یک جعبه ابزار ضروری برای متخصصین سئو از مبتدی تا حرفه ای است.

SEOBOOK Keyword Analyzer- رایگان
http://tools.seobook.com/general/keyword-density/

از طریق وارد کردن آدرس سایت برای هر صفحه از آن میتوان، نموداری از بیشترین کلمات کلیدی بهینه شده در صفحه مشاهده کرد.این ابزار پیشنهاد شده، برای کسب شاخص بصری موتورهای جستجوی کلمات کلیدی مناسب است که احتمالا کارکرد آن بهبود صفحه است.

گوگل سرچ کنسول

اگر در جستجوی سرویس رایگان و آنلاینی از گوگل هستید که آنالیز دقیقی از شرایط سئوی سایت شما و ایرادات آن ارائه دهد گوگل سرچ کنسول را به شما معرفی میکنیم. یکی از کارکردهای موفق این ابزار قدرتمند سئو آنالیز محتوای بارگذاری شده در سایت است.

اصولا افراد پس از بارگذاری محتوا به ابزار سئوی گوگل سرچ کنسول در قدرتمندی آن شکی نیست مراجعه میکنند تا متوجه ایرادات بشوند. اگر پاراگراف ها خیلی طولانی یا کوتاه باشند، عکس ها اندازه نامناسبی داشته باشند یا مسائلی ازین دست، گوگل سرچ کنسول آن را به شما گزارش میدهد. و اصولا درباره تولید محتوا این را به یاد داشته باشید که مقاله زیر هفتصد کلمه ارزشی نزد گوگل ندارد.

اگرچه این ابزارها متعددست، ما به این تعداد اکتفا میکنیم و کمک گرفتن از آنها را به صاحبان سایت پیشنهاد میکنیم.

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان ابزارهای قدرتمند سئو چیست؟ برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up