در این مقاله به آموزش قدم به قدم تبلیغات ادوردز میپردازیم و نشان میدهیم به هنگام فعال کردن آگهی، چه چالش هایی پیش روی شما خواهد بود. با بخش بلاگ سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه باشید. ذکر این نکته ضروری است که شرکت های تبلیغات ادوردز بر اساس سیاست گذاری های خود ممکن است به شما دسترسی به اکانت بدهند و آموزش هم بدهند.

در این راستا اگرچه شرکت پارینا هم سیاست های خودش را دنبال میکند اما شما میتوانید درباره دسترسی و مدیریت اکانت تبلیغات ادوردز خود با مشاوران تماس بگیرید و نکات و آموزش لازم را دریافت نمایید. بنابراین شما با انتخاب پکیج های ویژه شانس این را دارید که از کارشناسان و متخصصان شرکت پارینا آموزش تبلیغات ادوردز را دریافت نمایید.

چگونه هزینه کمتری برای کسب و کار آنلاین خود بپردازیم؟

کتاب راهنمای نهایی گوگل ادوردز، تبلیغات آنلاین و متخصصان تبلیغات در گوگل، پرری مارشال، مایک رودز و برین تاد اطلاعاتی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا کلیک های بیشتری از گوگل را با پول کمتر به بازدیدکنندگان بیشتر و خریداران تبدیل کنید و کسب و کار آنلاین خود را بیشتر کنید موثرتر از همیشه. در اینجا گزیده ی ویرایش شده نویسندگان در 9 مرحله سریع را که می توانید برای اولین بار از اولین کمپانی گوگل ادوردز خود شروع کنید، توصیف کنید.

برای شروع کمپین خود، به https://adwords.google.com بروید، دکمه «شروع به کار» را پیدا کرده و برای حساب AdWords ثبت نام کنید. هنگامی که وارد سیستم شدید، روی دکمه «ایجاد اولین کمپین خود» کلیک کنید.

مرحله اول آموزش تبلیغات ادوردز:

انتخاب نوع و نام پیمان خود را انتخاب کنید. ابتدا، نوع کمپین را انتخاب کنید. برای اینکار، ما به شدت توصیه گزینه “فقط جستجو در شبکه” را انتخاب می کنیم، سپس نام کمپین خود را معرفی کنید. در حال حاضر نیز علامت “شامل شرکای جستجو” را انتخاب کنید (همیشه می توانید این را بعدا تغییر دهید).

مرحله دوم:

موقعیت مکانی جغرافیایی که مایلید تبلیغات را برای نمایش نشان دهید را انتخاب کنید. بعد، تصمیم بگیرید که چقدر یک یا چند منطقه جغرافیایی هستید که می خواهید آن را هدف قرار دهید. شما می توانید تمام کشورهای، مناطق کشورهای، ایالت ها یا استان ها، شهرهای و حتی مناطق کنگره ایالات متحده را انتخاب کنید.

شما همچنین می توانید مناطق جغرافیایی تعیین شده سفارشی را انتخاب کنید، مانند مختصات عرض جغرافیایی و یا شعاع یک تعداد مشخصی از مایل یا کیلومتر در اطراف یک آدرس خاص. روی «اجازه بدهید من انتخاب کنم …» و سپس برای مناسب ترین منطقه برای شما جستجو کنید.

مرحله سوم:

“استراتژی پیشنهاد” را انتخاب کنید و بودجه روزانه خود را تنظیم کنید. به طور پیش فرض “استراتژی پیشنهاد” را به “من به طور دستی پیشنهادات خود را برای کلیک تعیین می کنم” را تغییر دهید. این به شما کنترل بیشتری می دهد و به شما کمک خواهد کرد که در سطح بالایی از درک از تبلیغات در گوگل یاد بگیرند. بعدا می توانید همیشه یکی از بسیاری از گزینه های خودکار را تغییر دهید.

بودجه روزانه شما حداکثر است که گوگل مجاز است شما را در هر روز از شما بپردازد. احتمالا این روزها بیشترین روز را تجربه خواهید کرد. گوگل چندین گزینه پرداخت را ارائه می دهد: “قبل از نمایش آگهی ها (پرداخت های دستی) پرداخت ها را پرداخت می کنید و بعد از اینکه تبلیغات خود را نشان می دهید، پرداخت ها را انجام دهید و پرداخت های خود را به صورت خودکار انجام دهید (پرداخت های خودکار). بعضی از شرکت ها نیز واجد شرایط خط اعتباری Google هستند (صورتحساب ماهانه).

تنظیم بودجه روزانه خود را به طوری که اگر شما پیچ بزرگ زمان، حساب چک خود را خالی نخواهد شد. شما همیشه می توانید به عقب برگردید و آن را بالا ببرید، اما مهم است که یک شبکه ایمنی داشته باشید.

مرحله چهارم:

اکنون بخش “Ad Extensions” را نادیده بگیرید. این قسمت مهمی از هر کمپین است، اما این را برای اکنون بگذارید و بعدا بعد از تمام کردن نه مرحله، آن را اضافه کنید. روی «ذخیره و ادامه» کلیک کنید.

مرحله پنجم:

اولین گروه تبلیغ خود را ایجاد کنید و اولین تبلیغ خود را بنویسید. وقتی که عنوان شامل کلمه کلیدی که در آن جستجو می کنید بیشتر افراد روی تبلیغات کلیک می کنند. بنابراین، زمانی که می توانید، از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. شما در اینجا 25 کاراکتر محدود هستید، بنابراین برای بعضی از اصطلاحات جستجو، باید از اختصارات یا اصطلاحات کوتاه استفاده کنید.

خطوط دوم و سوم اجازه می دهد تا 35 حرف از متن هر کدام. در بیشتر بازارها، اگر در یک خط دوم، مزایایی را شرح دهید، به دنبال یک ویژگی یا پیشنهاد در خط سوم هستید، موفق تر خواهید بود. بعدها، شما می توانید آزمایش کنید که کدام بهتر بهتر شود.

هرچند Google زمینه جستجوی URL نمایش داده شده خود را نشان می دهد – آدرس وب سایت افرادی که در آگهی خود مشاهده می کنید، زیر کپی اصلی خود را اینجا قرار می دهد، هنگامی که آگهی شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود، در واقع URL آن درست زیر تریلر شما نمایش داده می شود.

URL نمایش داده شده باید همان دامنه سایت شما باشد، هرچند URL خود لزوما نباید صفحه اصلی خاصی باشد که شما را به آن می برد.آخرین خط URL مقصد واقعی شما است یا صفحه مقصد خاص خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از لینک پیگیری در اینجا استفاده کنید.در اینجا نسخه کوتاهی از قالب تبلیغ شما است:

1- عنوان: تا 25 کاراکتر متن

2- خط دوم: حداکثر 35 کاراکتر

3- خط 3: حداکثر 35 کاراکتر

4- خط 4: URL نمایشگر شما

مرحله ششم؛ مرحله ای هدفمند در آموزش تبلیغات ادوردز:

کلمات کلیدی خود را در قسمت کلمه کلیدی خود وارد کنید. در کلمات کلیدی خود وارد کنید فقط با یک مجموعه شروع کنید و علامت های + (plus)، brackets ([]) و نقل قول ها ((“) را اضافه کنید تا ببینید دقیقا چه تعداد از جستجوهای هر نوع را دریافت می کنید. هنگامی که شروع به کار میکنید، ایده خوبی نیست که صدها یا هزاران کلیدواژه را از بین ببرید. از چندین عدد مهم مهم شروع کنید و از آنجا کار کنید

مرحله هفتم:

حداکثر هزینه برای هر کلیک را تنظیم کنید. حداکثر قیمت هر کلیک بر روی خودتان را تنظیم کنید (به عنوان «پیشنهاد پیشفرض» خود)، اما این را بدانید: هر کلمه کلیدی از لحاظ نظری یک بازار متفاوت است، به این معنی که هر یک از کلیدواژههای اصلی شما به قیمت پیشنهاد شده از خود نیاز دارد. گوگل به شما اجازه می دهد تا برای هر کلمه کلیدی پیشنهادات فردی را بعدا تنظیم کنید.

اگر تنها می توانید به مبلغ 50 دلار در روز به جای 170 دلار هزینه کنید، بهتر است که برای کلمات کلیدی کم هزینه پیشنهاد دهید تا آگهی خود را به عنوان بسیاری از افراد دیده شود. با توجه به محدودیت های هر بودجه، اگر پس از کلمات کلیدی با قیمت بالا دنبال می کنید، بودجه شما را به سرعت می کشد و آگهی های شما فقط بخشی از روز به جای 24 ساعت کامل مشاهده می شود.

مرحله هشتم:

همه چیز را مرور کنید. آگهی و کلمات کلیدی خود را دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین بازی ممکن است. چک کنید هزینه خود را بر روی کلیک کنید تا مطمئن شوید شما موقعیت را در صفحه شما می خواهید. دوبار بودجه روزانه خود را چک کنید تا اطمینان حاصل کنید که به طور ناخواسته حساب بانکی خود را از دروازه خارج نکنید.

مرحله پایانی در آموزش تبلیغات ادوردز:

اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید هنگامی که اطلاعات پرداخت خود را تایید می کنید، تبلیغات شما شروع به نمایش می کند. حالا شما تنظیم میکنید.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up