گواهینامه گوگل ادز

چگونه گواهینامه گوگل ادز را اخذ کنیم؟

ارائه ی گواهینامه در زمینه های مختلف امر مرسومی است که بسیاری‌ از ارگان ها برای اعتبار بخشیدن به کارشان انجام میدهند . گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروز و در این مقاله به بررسی گواهینامه ی گوگل ادز ‌که در راستای حرفه ای سازی تبلیغات در گوگل میباشد می پردازیم.
از دوران کودکی همه ی ما این را فرا گرفته ایم که برای اخذ تاییدیه در زمینه ی مهارت ها ی مختلف ملزم به شرکت در آزمون های مختلف و کسب نمره ی قبولی میباشیم . برای مثال اگر شما میخواهید در شهر رانندگی کنید باید با مراجعه به مراکز‌ مربوطه و دیدن آموزش های لازم در آزمون رانندگی که به دو صورت تئوری و عملی برگزار میشود نمره ی قبولی را بدست بیاورید.

گوگل نیز در زمینه ی گوگل ادز در راستای افزایش کیفیت ارائه شده به آموزش کاربرانش می پردازد و آزمون هایی را برگزار میکند. به کسانی که در این آزمون تایید میشوند مدرکی اعطا میشود که به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد ما در پارینا به شما این است که اگر در زمینه ی گوگل ادز فعالیت دارید حتما‌ در‌ راستای بهبود کسب و کارتان به اخذ این مدرک بپردازید و پروسه های معمول را طی کنید. اخذ این گواهینامه از چند وجه برای شما سودآور میباشد .یکی اینکه شما برای کسب این گواهینامه لازم است سطح دانش خود را در زمینه ی گوگل ادوردز ارتقا دهید.

نکته ی دیگر این است که خود این گواهینامه برای شما تبدیل به یک رزومه ی قابل‌ قبول خواهد شد که با توجه به برند گوگل از اعتبار بالایی برخوردار است. نکته ی سوم این میباشد که با توجه به سیستم تمدید سالیانه ی آن به بروز بودن شما در  این زمینه کمک خواهد کرد.

گواهینامه گوگل ادز چیست؟

همانطور که گفته شد به مدرکی که از طرف گوگل پس از موفقیت کاربران در زمینه ی آزمون های گوگل ادز اعطا میگردد گواهینامه(Certificate) گوگل ادز‌ گفته میشود .
این آزمون نیز‌ مانند باقی آزمون ها شرایط خاص خود را دارد .برای مثال شما باید برای قبولی در آن به بیش از هشتاد درصد سوالات پاسخ صحیح دهید .زمانی که برای آزمون درنظر گرفته شده است هفتاد و پنج دقیقه میباشد  .اگر نتوانستید نمره ی قبولی را کسب کنید نگران نباشید چرا که گوگل مهربان میباشد و به شما اجازه ی شرکت مجدد در آزمون داده خواهد شد .
اعتبار گواهینامه ی گوگل ادز یکساله میباشد و به منظور بروز بودن کاربران گوگل آنها را ملزم میکند تا هرساله در  این آزمون ها شرکت کنند و نکته ای که برای کاربران حائز اهمیت میباشد این است که شرکت در این آزمون رایگان است.

انواع گواهینامه

طبق آخرین تغییرات این گواهینامه ها در پنج دسته به کاربران ارائه می شود. یکی از آنها گواهینامه ی سرچ گوگل‌ ادز میباشد .اهدافی که برای آن ارائه شده در رابطه با کمپین های سرچ میباشد و ساخت و بهینه سازی آن را در نظر‌ دارد.

شما پس‌ از اخذ این مدرک در زمینه هایی مانند smart bidding و audience solutions مهارت های ویژه ای کسب خواهید کرد‌ که ارائه ی آن ها برای شما یک امتیاز محسوب میشود.
مدرک دیگری که ارائه میشود گواهینامه ی دیسپلی گوگل ادز میباشد .این مدرک تمام تمرکز‌ خود را برروی استفاده ی کاربران از سیستم دیسپلی گذاشته است و افرادی که این مدرک را دارند میتوانند ارتباط خوبی با کمپین ها در حوزه ی دیسپلی برقرار کنند.
مورد بعدی گواهینامه ایست که در زمینه ی تبلیغات ویدیویی از طرف گوگل اعطا میشود .برنامه ای که بر روی تبلیغات ویدیویی گوگل و یوتیوب متمرکز است که به کاربران آموزش میدهد که چگونه از تبلیغات ویدیویی در یوتیوب بهره ببرند
قسمت دیگری که گوگل در حوزه ی آموزش آن فعالیت میکند گواهینامه ی شاپینگ میباشد . کارآموزان این دوره پس از اخذ مدرک میتوانند مهارت خود را در زمینه ی افزایش بازدید ها به کارگیرند.
آخرین مورد گواهینامه ی سنجش گوگل ادز میباشد که در جهت تجزیه و تحلیل کمپین های گوگل ادز فعالیت میکند  و کاربران درای این مدرک میتوانند در راستای افزایش بهینه سازی گام بردارند
این نکته را باید بخاطر داشته باشید که موارد ذکر‌ شده تمامی گواهینامه های گوگل را در برنمیگیرد اما سعی کردیم محبوب ترینشان را برای شما توضیح دهیم .
پارینا به طور همیشگی تمام تلاش خود را برای بروز کردن اطلاعات مشتریان خود در مورد تبلیغات در گوگل به کارمیگیرد و تمامی کارشناسان ما در این راستا کاربران را یاری میکنند . این مقاله نیز در راستای افزایش‌ اطلاع رسانی به شما عزیزان به نگارش درآمده است

نوشتهٔ پیشین
دلایل ساسپند شدن گوگل ادز چیست؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه کمپین universal app بسازیم ؟

نتیجه‌ای پیدا نشد.
keyboard_arrow_up