یکی از شیوه های مرسوم مدیریتی در‌ دنیای نوین شیوه ی پاداش و جزا میباشد که کاملا الهام گرفته از قوانین طبیعت  است .قانون اصلی در این جهان این است که برای به دست آوردن باید تلاش کرد و برای بقا باید جنگید .اگر در مسیر دلخواه حرکت کنید پاداش میگیرید و در صورت حرکت در مسیری دیگر ممکن است مجازات شوید .گوگل نیز با تکیه بر همین اصل قوانین و مقرراتی را در حوزه ی ادوردز وضع کرده است که پروموشن کد گوگل ادوردز یکی از سیاست های تشویقی این شرکت میباشد .

خواندن این مطلب میتواند به سوالات خیلی از کاربران تبلیغات در گوگل پاسخ بدهد. همچنین میتواند ابهاماتی را در خصوص پروموشن کد گوگل ادز برطرف بنماید. در این خصوص شرکت پارینا هم سیاست های تعریف شده ای دارد که تلاش کرده ایم در خلال این مقاله آنها را توضیح دهیم. با ما در بخش بلاگ سایت پارینا همراه باشید.

پروموشن کد گوگل ادوردز به معنای چیست؟

از سیاست های تشویقی گوگل است که بیشتر برای کاربرانی که به تازگی‌ حساب کابری خود را ایجاد کرده اند در نظر گرفته میشود .شما هم حتما در کسب و کار خودتان چنین سیاست هایی را استفاده میکنید چه برای کارمندانتان و چه برای مشتریانتان و در زندگی شخصی شاید برای خودتان و فرزندانتان.

گوگل نیز این مزیت را در نظر گرفته تا مشتریان خود را ترغیب به انجام گوگل ادوردز کند چرا که شاید در نگاه اول مقوله ی ادوردز در دیدگاه مشتریان پروسه ای هزینه بر باشد که استفاده از آن برای شرکت ها مقرون به صرفه نباشد.

و گوگل با پایه گذاری این مشوق ها سعی بر آن دارد که به کاربرانش این امکان را بدهد که حداقل یکبار از گوگل ادوردز استفاده کنند تا با براورد نتایج و تاثیراتی که در کسب و کارشان میگذارد به قضاوت درستی در رابطه با این روش تبلیغاتی برسند هرچند که این روش نیز مانند سایر روش های تبلیغاتی نیازمند تداوم و ممارست میباشد تا پروسه ی برندینگ روند تکاملی خود را به بهترین شکل ممکن طی کند.

مرحله ای مهم از افتتاح حساب تبلیغات در گوگل

زمانی که شما حساب کاربری تبلیغات در گوگل خود را ایجاد میکنید گوگل با توجه به فعالیت و شارژ اولیه ای که شما انجام داده اید برای شما پروموشن کد گوگل ادروردز را در نظر میگیرد که این پروموشن به معنای شارژ رایگانی است که از طرف گوگل برای حساب کاربری شما در نظر گرفته میشود.

و معمولا این پروموشن کد پس از یک ماه و بعد از آنالیز اولیه ای که از طرف‌ گوگل انجام میشود از طرف گوگل و شرکای رسمی اش در اختیار کاربران قرار میگیرد. پارینا نیز که یکی از شرکای رسمی گوگل در ایران میباشد این امکان را برای مشتریان خود فراهم میکند که از پروموشن کد گوگل ادرودز استفاده کنند .

هنانطور که گفتیم گوگل با توجه به فعالیت اولیه ای که حساب کاربری شما داشته است این اعتبار را در اختیار شما قرار میدهد ولی سقفی را برای این هدیه نیز در نظر‌ گرفته است که این سقف معادل صد و بیست دلار آمریکا و یا چهارصد و پنجاه درهم و دو هزار و دویست و پنجاه بات تایلند میباشد که هر چه شارژ اولیه ای که انجام میدهید بیشتر باشد سهم شما از این بسته ی رایگان نیز بیشتر است.

مرحله ارسال پروموشن کد

زمانی که از طرف‌ گوگل پروموشن کد گوگل ادوردز برای شما ارسال شد شما تنها چهارده روز فرصت دارید که کد ارسال شده را فعال و از آن استفاده کنید و به این نکته توجه داشته باشید که این پروموشن نیاز به فعالسازی دارد و به صورت خود به خود فعال نمیشود و اگر در آن فرصت محدود فعال نگردد شما از داشتن آن محروم خواهید شد .

در مبحث پروموشن کد گوگل ادوردز ذکر این نکته حائز اهمیت است که به هر دامنه یک پروموشن کد گوگل اختصاصی تعلق میگیرد که برای همان دامنه قابل استفاده است و اگر برای هر دامنه شما حساب های متفاوتی ایجاد کنید به ازای هر حساب جدید دیگر پروموشن کد گوگل اوردز به آن تعلق نمیگیرد .

و اما مانند همیشه و هر موضوعی در انتها قصد داریم به جنبه ی اخلاقی این موضوع بپردازیم که متاسفانه توسط برخی از شرکت ها رعایت نمیشود و پروموشن کد مشتریان در اختیار آنها قرار نمیگیرد.

ما در پارینا صادقانه کاربرانمان را از ابتدا در جریان این مسئله قرار میدهیم چرا که این حقی است که گوگل برای آنها قائل شده است و ما تمام تلاش خود را میکنیم که امانتدار خوبی برای آنها باشیم و در اصل هدف از نگارش این مقاله رعایت اصل امانتداری و آگاه سازی مشتریان نسبت به حقوق خود میباشد و ما امیدواریم که مقاله ی مزبور مورد توجه کاربران تبلیغات در‌ گوگل قرار گیرد.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up