در اینجا به 4 مزیت تبلیغات در گوگل اشاره میکنیم.گوگل ادوردز تبلیغ پرداخت شده یا همان پرداخت به ازای هر کلیک (ppc) در گوگل می باشد. روش کار آسان است: افراد از کلمات کلیدی (یا اصطلاحات جستجو) برای جستجوی محصولات و خدمات خاص استفاده می کنند.اگر کلمات کلیدی که شما برای تبلیغ خود انتخاب کرده اید مطابق با آنچه افراد دنبال می کنند باشد، تبلیغی که شما برای آن هزینه پرداخت کرده اید خود را بالاتر از نتایج جستجوی طبیعی Google نشان می دهد.

هنگامی که افراد بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند،آنها به وب سایت شما برای خرید مراجعه می کنند.این یکی از مزیت های تبلیغات در گوگل است که بی واسطه اطلاعات شرکت شما را به مشتری وصل میکند.

مهم ترین مزیت استفاده از تبلیغات در گوگل

در استفاده از گوگل ادز (Google Ads)تصور کنید خدمات نقاشی یا سمپاشی ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی، یا فروش تجهیزات ساختمانی شغل شماست.فارغ از گسترده یا کوچک بودن وسعت حرفه تان و قدمت و سوابق کاریتان میتوانید با افتتاح حساب کاربری در گوگل در صفحه نخست خود را به مشتریان معرفی کنید.

اصولا کسانیکه با کلمات مشخص و کلیدی در گوگل جست و جو میکنند هدف جدی از همکاری با شما را دارند.و اگر لینک سایت شما در صفحه ی اول نباشد به این معناست که میدان را برای رقبا آماده کرده اید.

چگونه کسب و کار محلی خود را به بازار عرضه کنیم؟

تبلیغات پرداخت شده، احتمالا مستقیم ترین، موثرترین، اما پیچیده تر از همه کانال هایی است که در آن شما می توانید کسب و کار آنلاین خود را به فروش برسانید.مزایای زیادی در استفاده از تبلیغات در گوگل برای کسب و کار شما وجود دارد که در اینجا به چهار مورد اشاره می کنیم.

    1. قابل اندازه گیری: به این معنا که شما میتوانید بر اساس گزارش روزانه، هفتگی، ماهیانه و تمام وقت (all time) عملکرد سایت و بازخوردها را آنالیز کنید.
    2. بواسطه ی این قابلیت شما میتوانید اشکالات احتمالی را برطرف کنید و بهترین نتیجه ی ممکن را بدست آورید.
    3. مقرون به صرفه: در دنیای امروز که برای مطرح شدن هر برندی لازم به پرداخت میلیونها و یا میلیاردها تومان هزینه است و ریسک همکاری با شرکت ها بالاست خرید تبلیغات کلیکی با هزینه های مناسب با بودجه ی شما امری منطقی به نظر میرسد.
    4. حداکثر ارتباطات: در روزگاری که تکنولوژی دنیا را هدایت میکند شما میتوانید از طریق تقویت سایت و حضور در میان رقبا فرصت ارتباط حداکثری را حفظ کنید.
    5. بسیار هدفمند: یکی از وجوه مثبت و البته غیر قابل انکار تبلیغ در گوگل هدفمند کردن تبلیغات و هزینه های آن                    است.

در تنظیمات گوگل ادوردز امکانی وجود دارد که شما را با آن آشنا میکنیم.شما کلماتی به یک شکل واحد را میتوانید معین کنید تا سایت شما از حضور در میان سرچ های بی هدف دور بماند.با این کار هزینه های شما کاملا متمرکز بر تبلیغات و کلمات هدف است.

مزیت اکانت اختصاصی تبلیغات در گوگل چیست؟

سوال مهمی که همه ی مشتریان از ما میپرسند اینست که آیا ما برای آنها اکانت اختصاصی میسازیم یا خیر؟ما با قاطعیت پاسخ میدهیم بله.ویژگی اکانت های اختصاصی گوگل ادز اینست که تنها صاحب آن خود شما هستید.متاسفانه بعضی از شرکت های تبلیغات در گوگل از ناآگاهی مشتریان سوءاستفاده میکنند و برای چند سایت روی یک اکانت حساب باز میکنند.

در حالیکه شما برای تبلیغ موفق نیاز به یک اکانتی دارید که مناسب شرایط شما باشد.اگر اکانت شما مشترک باشد و موضوع حرفه تان با دیگر سایت ها مشترک باشد گوگل آگهی شما را که از یک اکانت مشترک تغذیه میکند یک در میان نمایش می دهد.بنابراین باتوجه به اختصاص بودجه جهت تبلیغات از شما میخواهیم پیش از شروع همکاری با شرکت ها در این زمینه از ارائه ی خدمات و اکانت اختصاصی تبلیغات در گوگل آنها اطمینان بیابید.

و اما در پایان

امید میرود با این چهار مزیتی که برشمردیم اطلاعات اولیه و سودمند در راستای تبلیغات در گوگل کسب کرده باشید.در مقالات بعدی به جزئیات بیشتری درباره این شکل از تبلیغات و دیگر روش های تبلیغی میپردازیم.تبلیغات ویدیویی، گوگل ادسنس، گوگل الرتز و مواردی ازین دست مقالات بعدی سایت پارینا هستند.

این مقالات با هدف افزایش اطلاعات شما مخاطبان محترم به نگارش درمی آید.چکیده ای از این مقالات در اینستاگرام پارینا نیز منتشر میشود.برای سفارش تبلیغات در گوگل به صفحه اصلی سایت پارینا مراجه کنید.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up