مزایای تبلیغات در گوگل چیست؟ زمانی که کاربری در موتور جستجو گر گوگل به دنبال محصولی خاص میگردد قطعا کلمه و یا کلماتی هدفمند را جستجو میکند تا بتواند آن محصول هدف خود را در گوگل پیدا کند. همه وبسایت ها این امکان را ندارند تا با همه کلمات کلیدی مربوط به بیزینس خود یک نمایش عالی بگیرند. بعلاوه بسیار دشوار است که در کمترین زمان ممکن در صفحه اول گوگل حضور پیدا کنند .

زیرا یا باید از سئوی مناسبی بهره ببرند که زمانبر است و یا رقابت چنان زیاد است که حضور در صفحات اول گوگل با تمامی کلمات کلیدی تخصصی دشوار و هزینه بر است . نباید از نظر دور بداریم که حضور در صفحه ی اول گوگل با تبلیغات کلیکی هم قوانین خود را دارد . برای مثال انتخاب دامنه ی مناسب یکی از مهم ترین فاکتورهاست که پیشنهاد ما اینست که پیش از سفارش سایت به طراح از مشاوران گوگل ادز همفکری بگیرید .

بدیهیست که این مشاوره ها رایگان است و از خدمات یک تیم حرفه ای محسوب میشود. چه بسیار استارت آپ هایی که با دریافت یک راهنمایی منطقی موفق به مسیر خود ادامه میدهند و با اختصاص بودجه ی هدفمند برای تبلیغ به بیراهه نرفته اند.

آیا خرید تبلیغات کلیکی گوگل برای استارت آپ ها مفید است؟

بر همین اساس استارت آپ ها میتوانند پروژه ی تبلیغی خود را به متخصصان این عرصه بسپارند و به جنبه های کیفی و حرفه ای رشته ی خود بپردازند. در مواجهه با این شرکت هاست که میبینیم حضور قدرتمند یک شرکت تازه تاسیس در کنار شرکتی با سابقه از مزایای تبلیغات در صفحه ی اول گوگل است.

لازم به تصریح است که برای سفارش تبلیغ گوگل نیاز نیست حتما شرکت بزرگ یا کوچکی داشته باشید. شما ممکن است فروشنده ی روتختی باشید و اجناس خود را در سایتتان معرفی کنید. حتی ممکن است در خانه فعالیت کنید . پس تنها چیزی که اهمیت دارد داشتن سایتی با کیفیت بالاست.

جالب است بدانید حتی مدرسان جوانی که شغلشان تدریس خصوصی است با تعیین کلمات مناسب میتوانند دانش آموزان را از فعالیت خود آگاه نمایند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استقبال از تدریس آنلاین شاگردانی از شهرهای مختلف جذب کنند. گرچه در مواردی ارتباط بین معلم و دانش آموز در دو کشور متفاوت برقرار میشود . این به این معناست که معلمان با بهره گیری از امکانات سایت و تبلیغ از مدرسان کشورهای دیگر عقب نمیمانند.

مثلا اگر شما معلم زبان آلمانی هستید میتوانید از شهرهای دور و نزدیک شاگرد جذب کنید . همان گونه که پیشتر ذکر آن رفت چه بسا موفق شوید با شاگردی همزبان یا هموطن کیلومترها دور تر از مرزهای کشور خودتان قرارداد همکاری ببندید.

مهمترین مزایای تبلیغات در گوگل چیست؟

علاوه بر این وبسایت شما از طریق تبلیغات در گوگل میتواند جزء تاپ لینک ها قرار بگیرد. بر اساس آماری که گوگل اعلام میکند صاحبان سایت ها و برندها بیش از ۷۰ تا ۹۰ درصد مشتریها را زمانی جذب میکنند که وبسایت شما جزء لینک های اول تا چهارم قرار بگیرد. چنان که پیشتر هم اشاره کردیم این از مزایای اصلی تبلیغات در گوگل است. همانطور که میدانید جدیدا این امکان را ایجاد کرده اند که متن تبلیغات در گوگل را طولانی تر بنویسید .

همچنین گوگل فرمتهای جدیدی را برای تبلیغات در گوگل طراحی میکند . در نتیجه موتور جستجوگر گوگل آگهی و تبلیغ در گوگل طولانی تر و وسیع تر نمایش میدهد. جالب است بدانید که در این حالت بسیار شبیه تر به لینک نتایج سرچ های ارگانیک هستند. نتیجتا تشخیص بین نتایج سرچ ارگانیک و تبلیغ در گوگل را برای کاربر بسیار دشوار میکند . بنابراین تعداد کلیک ها روی آگهی های گوگل افزایش پیدا میکند و کار را برای نتایج سرچ های ارگانیک سخت تر مینماید . چرا که نمایش نتایج سرچ های ارگانیک که با سئو روی صفحات اول گوگل قرار میگیرند پایین تر و تحت تاثیر تبلیغات در گوگل جای میگیرند .

پروسه خرید گوگل ادز را شروع کنید

در این مرحله است که سایت های سفارش دهنده ی تبلیغات در گوگل میتوانند گوی سبقت از رقبایشان ربوده و مشتریان هدف خود را پیدا کنند. به این معنی که با افتتاح حساب کاربری که اکانت مینامند مسیر حرفه ای خود را تغیر میدهند. آنها با تعیین کلمات کلیدی خود را به جستجوگران اولیه معرفی میکنند و این حتی ارتباطی با قدمت شرکت آنها ندارد. به بیان دیگر برای سفارش تبلیغات در گوگل این اهمیت ندارد که چه مدت است که سایتتان را آپلود کرده اید .

بلکه این مهم است که شما صاحب سایت منحصربفرد خودتان باشید و از قالب های آماده استفاده نکنید. بنابراین اگر تازه کسب و کارتان را راه انداخته اید و سایتتان را طراحی کرده اید زمان را مدیریت کنید.

انتخاب پکیج های تبلیغات در گوگل میتواند کمک شایانی به جذب مشتریانتان بنماید و به پروسه ی برندسازی کسب و کارتان سرعت ببخشد. اگر تا کنون سفارش پکیج های گوگل ادز Google Ads را تجربه نکرده اید میتوانید با انتخاب کمترین بسته های پیشنهادی شرکت پارینا شروع کنید . در واقع برای شروع سفارش لازم نیست با هزینه های گزاف تبلیغات اینترنتی خود در گوگل ادوردز را استارت بزنید. انتخاب پکیج مناسب به ارزیابی عواملی چون کیفیت سایت، کلیک خور بودن کلمات، بازار رقابتی حرفه ی شما و غیره وابسته است . ما در کنار شما هستیم تا با بهره گیری از تجربیات خود در طول سالها فعالیت، بهترین مشاوره را به شما ارائه کنیم .

ما برآنیم تا از همه ی امکانات گوگل ادز استفاده کنیم و کلمات پیشنهادی از طرف گوگل را با شما در میان بگذاریم. با این کار شما در کنار کلمات مدنظر خود، میتوانید از گوگل و تجربه ی شرکت های دیگر به اقتصادی ترین شکل کمک بگیرید .

نگاهی به هواداران مطرح تبلیغات کلیکی

این یکی از محبوب ترین روش های سفارش آگهی در سراسر دنیاست و شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی دانشگاه های مطرح جهان هم حساب فعالی در گوگل ادز دارند . شاید این مساله کمی عجیب به نظر برسد . چراکه آنها با قدمت و شهرت بالای خود ظاهرا بی نیاز از تبلیغات هستند امانکته چیز دیگریست . آنها میدانند در گردونه ی رقابت غفلت جایز نیست و مطرح بودن نام و برندشان اهم مسائل است.

در کنار دانشگاه ها، کالج ها هم از شارژ اکانت تبلیغ گوگلی استقبال میکنند. آنها میدانند هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا در جستجوی برترین کالج ها هستند . پس به شهرت و خوشنامی بسنده نمیکنند و همه جانبه از امکانات تبلیغی جهت تقویت برند خود استفاده میکنند. اگر صاحب شرکت بازرگانی هستید هم میتوانید حساب زیادی روی خرید تبلیغات کلیکی کنید .

در این شرایط شما با تعیین کلمات کلیدی به زبان های خارجی مشتریان هدف را با کمپانی خود آشنا میکنید . در این حالت شما نه تنها با رقبایتان در داخل کشور که حتی خارج از آن رقابت سالمی میکنید و گوی سبقت می ربایید.

بنابراین با توجه به تدبیر امکانات گوگل برای کاربران خود ، امکان ران کردن تبلیغ کلیکی در گوگل فرصت مغتنمی است. شما میتوانید در راستای اهداف خود از این نوع تبلیغات بهترین بهره را ببرید. با این روش قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن آگهی خود را در بهترین جایگاه نمایش دهید و در پی آن مشتریان بالقوه را بالفعل کنید. در پی آن قادر خواهید بود کسب و کار خود را رونق ببخشید. با ما موفقید.


 

keyboard_arrow_up