گاهی اوقات این اتفاق میفتد که تبلیغ دهندگان تبلیغ خود را نمیتوانند مشاهده کنند. در چنین شرایطی سراسیمه میشوند و تصور میکنند هزینه ای کرده اند در مسیر تبلیغ هدر رفته است. اما ما در ضمن این مقاله با عنوان علل عدم نمایش تبلیغات در گوگل به شما اطمینان خواهیم داد که بودجه مالی شما حفظ خواهدشد. از شما دعوت میکنیم با ما در این مبحث بخش بلاگ سایت پارینا همراه باشید.

اینکه تبلیغ شما نمایش داده نمیشود میتواند چند عامل داشته باشد. یکی اینکه اساسا نمایش آگهی شما در ساعتی متوقف شده که به خواست شما اینگونه تنظیم شده است و این نکته را فراموش کرده اید. دیگری اینکه اعتبار اکانت تبلیغات در گوگل شما به اتمام رسیده است.

به دیگر بیان در شرایطی که اعتبار شارژ شما به صفر برسد نمایش آگهی متوقف میشود. لازم به ذکر است که صفر شدن اعتبار با کم شدن اعتبار تفاوت دارد. وقتی اعتبار حساب شما خیلی کم میشود آگهی بصورت یک در میان نمایش میگیرد. اگر کلمه ای را سرچ کنید ممکن است برای بار اول آن را نبینید و پس از سرچ مجدد و به شرط خالی کردن هیستوری تبلیغ خود را مشاهده خواهید کرد.

شرطی که احتمال توقف آگهی را تقویت میکند

اما در شرایطی که دیگر هیچ پولی در حساب کاربری شما باقی نمانده گوگل این فرآیند تبلیغی را متوقف میکند. سپس در ایمیلی این موضوع را اطلاع میدهد. حتی در شرایطی که اعتبار اکانت تبلیغات در گوگل از نیمه گذشت یک ایمیل هشداری از طرف گوگل ارسال میشود که کمک موثریست به کسانیکه نمیخواهند حتی یک لحظه هم فرصت تبلیغ را از دست بدهند.
در مورد بعدی ممکن است بودجه روزانه شما به پایان رسیده باشد.

در شرایطی که مدیریت اکانت با کارشناسان تبلیغات در گوگل پارینا باشد شما میتوانید میزان بودجه روزانه خود را در صورت تغییر شرایط به آنها اطلاع دهید. اما به هرحال این بودجه روزانه محدودیتی دارد که از طرف شما تعیین شده، پس اگر همه آنچه برای یک روز تعیین کردید در همان ساعات اولیه مصرف شد نمایش آگهی متوقف میشود.

در این شرایط اگر مدیریت اکانت شما با کاشناسان پارینا باشد میتوانید با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید که بودجه روزانه را فزایش بدهند. دلیل اینکه بودجه روزانه زودتر از تخمین شما به پایان میرسد میتواند این باشد که تقاضای مخاطب در آن روز برای محصول شما بالا بوده. در کشور ما اصولا روزهای شنبه و یکشنبه بازار خرید و فروش محصولات تولیدی و خدمات بسیار داغ است و به عکس، در روزهای پنجشنبه و جمعه خیلی از کسب و کارها تعطیل است.

اتمام بودجه روزانه یکی از مهم ترین علل عدم نمایش تبلیغات در گوگل

مناسبتها و ایام تعطیل میتواند بر تقاضای مشتریان و جستجوگران در موتور جستجوی گوگل تاثیر بگذارد. پس متغیری با اهمیت به شمار می آید. البته نکته جالبی هم در تبلیغات کلیکی وجود دارد که ذکر آن در خلال این مبحث خالی از لطف نیست. گوگل در شرایطی که ببیند کلیک خور تبلیغ شما بسیار بالاست حتی در شرایطی که بودجه روزانه تمام شده هم اجازه میدهد تا حدی بیشتر تبلیغ شما نمایش بگیرد.

گاهی هم علل عدم نمایش تبلیغات در گوگل چیزهای دیگری جز موارد بالاست.
مثلا اینکه تبلیغ در مرورگر و سیستم شما نمایش داده نمیشود و خود اکانت دارد طبق شرایط تعریف شده پیش میرود. این میتواند به اینترنت شما مربوط باشد و درصورتیکه نت خود را عوض کنید مشکل حل میشود. در شرایطی که اختلال اینترنت پیوسته است این مشکل بیشتر رخ میدهد.

بعلاوه ممکن است دلیل عدم نمایش تبلیغات در گوگل چیزی جز همه اینها باشد. مثلا اینکه در بازبینی های گوگل کلمه، سایت یا متن آگهی شما ناقض قوانین گوگل تشخیص داده شود و نمایش آگهی تعلیق گردد. ممکن است کلمه یا شماره تلفنی در جایی بوده که نباید، بنابراین چاره مشکل تعلیق و توقف تبلیغات در گوگل تشخیص داده شده.

کارشناسان پارینا پشتیبان شما هستند

در این شرایط کارشناسان پارینا میتوانند با ایجاد تغییراتی مشکل را برطرف کنند. درصورتیکه تغییر در تنظیمات چاره گر نبود نامه نگاری های لازم انجام خواهدشد و همه چیز به روال درست خود برخواهدگشت.

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان علل عدم نمایش تبلیغات در گوگل برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن سوالاتی حول محور تبلیغات در گوگل میتوانید با کارشناسان پارینا تماس بگیرید. لازم به ذکر است که پشتیبانی اکانت ها میتواند به انتخاب شما به عهده کارشناسان پارینا صورت گیرد یا همکاران بخش آی تی شرکت شما؛ باری همکاری و تعامل ما با شما یک اصل ثابت میباشد.

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up