همه کسانیکه طالب تبلیغات در گوگل هستند باید اکانت خود را بعد از افتتاح حساب شارژ نمایند.
این به این معناست که شما در هرکجای دنیا که باشید میتوانید با هر ارز معتبری که در دسترستان است حساب اکانت خود را تمدید نمایید. مشاهده شده برخی شرکت ها با جملات اغواکننده و دروغین سعی در دادن توهم به مخاطب خود دارند و ارزی که با آن کار میکنند را مقرون بصرفه تر از سایر ارزها درنظرمیگرند.

سوای اینکه چنین چیزی بصورت منطقی هم اصلا قابل باور نیست باید بگوییم که فراهم کردن چنین خوراک کودکانه ای برای مخاطب تبلیغات دیجیتال توهین آمیزست. هر شرکتی که ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل است بنابه شرایط خود ارزی را انتخاب مینماید و با آن برای مشتریان حساب بازمیکند.

برای مثال شرکت پارینا در بدو تاسیس با ارز دلار آمریکا فعالیت خود را شروع کرد و سپس تر بنا به تغییر سیاست های شرکت با ارز بات تایلند مسیر خدمات تبلیغاتی خود را ادامه داد که تا همین امروز هم این شرایط پابرجاست. پس انتخاب ارز معتبر هر کشوری بسته به شرایط شرکتهاست و هرگز باعث گرانتر یا ارزانتر شدن پکیج های آنها نمیشود.

آنچه ممکن است باعث اختلاف قیمت پکیج های مشابه گوگل ادز در شرکت های مختلف بشود تفاوت سودیست که آنها برای هر بسته درنظر میگیرند. معمولا سود شرکت ها در پکیج های کوچکتر بیشتر است و در پکیج های بالا کمتر.

اما هر کدام ازین پکیج های شارژ اکانت تبلیغات در گوگل برای چه مشاغلی مناسب است؟این همان مطلبیست که در بخش بعد به آن میپردازیم. پس از شما دعوت میکنیم با سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه ما باشید.

هر پکیج جهت شارژ کدام اکانت تبلیغات در گوگل مناسب است؟

اصولا پکیج های اولیه که شارژ کمتری را شامل میشوند برای مشاغلی مناسبند که رقابت تبلیغات در گوگل در صنفشان کمتر است یا کلیک هرز آنها را تهدید نمیکند.

پس چنین کسب و کارهایی در ابتدا میتوانند با پکیج های کوچکتر شروع به کارکنند. خصوصا اگر آگهی برای تبلیغات در گوگل تناا راه تبلیغاتیشان نباشد و فیط یکی از چند راهی باشد که برای تبلیغات انتخاب کرده‌اند. به هرحال هر شخص یا شرکتی بودجه ای متناسب با شرایط بازار کار خود جهت تبلیغات در نظرمیگیرد.

حال به مشاغلی میپردازیم که اساسا تبلیغات در گوگل جزء جداناشدنی کارشان است. مشاغلی مانند مشاوره های تلفنی یا آنلاین سفارش دهندگان پکیج های بزرگ هستند و حتی ممکن است تبلیغاتشان شبانه روزی باشد. تعدادی از این بیزینس ها چند شیفت برای کارمندانشان تعریف میکنند که حتی ممکن است در کشورهای مختلف پراکنده باشند.

جالب است بدانید تعدادی از شرکت هایی که خارج از کشور هستند تمایل به همکاری با آژانس های تبلیغاتی داخل ایران دارند و دلایل این مساله خود موضوع بحثی دیگر است. از طرفی مصرف مشاغل مختلف در فصل های مختلف سال متفاوت است.

مثلا شرکتی ارائه دهنده خدمات قالیشویی را درنظربگیرید که در ایامی از سال کم‌کارتر است اما مثلا قبل از شب یلدا یا عید نوروز چه قدر بازار کارش رونق دارد. پس در چنین شرایطی منطقی است که در روزها و ایامی از سال پکیج های بزرگتر انتخاب مدیران این شرکت ها باشد.

درباره ارز بات تایلند و شرکت پارینا

همانطور که پیشتر اشاره شد در سالهای اخیر تیم پارینا تصمیم به ارائه پکیج های تبلیغات در گوگل مبتنی بر ارز بات تایلند گرفت‌. این شرکت که با افتخار نماینده رسمی گوگل است، در طول این سالها توانسته رضایت آگهی دهندگان را کسب نماید.

پارینا مانند دیگر همکاران حرفه ای خود از اصول و قوانینی مشخص جهت تعیین قیمت هر پکیج استفاده میکند که کاملا شفاف است. متاسفانه در میان آژانس های تبلیغاتی، هستند کسانیکه از غیرمستقیم بودن امکان شارژ اکانت های تبلیغات در گوگل سوءاستفاده میکنند و اعتماد مشتریان را خدشه دار میکنند.

لذا ما به شما پیشنهاد میکنیم هنگام ثبت قرارداد با هر شرکتی همه جوانب را با محاسبات ریاضی بسنجید و از آنها بخواهید همه موارد از جمله سود ثابت شرکت را برای شما شفاف نمایند. به این موارد میتوانید مساله پروموشن های گوگل ادز را اضافه نمایید.

چراکه در زمان ران شدن اکانت شما برای اولین بار گوگل هدیه ای برای حمایت و تشویقتان درنظرمیگیرد که صاحب اصلی آن خود شما هستید. حال ممکن است تحت شرایطی آژانس تبلیغاتی نخواهد این پروموشن را به شما بدهد ولی از طرفی ممکن است سود کمتری برای پکیج ها درنظربگیرد.

لذا شفاف سازی در این زمینه حق شماست و گرچه این سیاست بعضی شرکت ها لزوما منفی تلقی نمیشود اما به هرحال آگاهی از همه شرایط حق طبیعی شماست.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up