همانطور که می دانید گوگل ادز به تبلیغات کلیکی معروف می باشد یعنی تبلیغاتی که شما در آن به ازای هر کلیک هزینه ای را پرداخت می کنید. حال در این مقاله قصد داریم به روش های پرداخت در گوگل ادز بپردازیم.
در روند پرداخت هزینه ی گوگل ادز شما باید دو نکته را مد نظر داشته باشید که یکی از آنها تنظیمات پرداخت می باشد و دوم روش پرداخت می باشد. در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا شما را با شیوه ها و جزییات مختلف پرداخت آشنا کنیم تا بعد دیگری از تبلیغات در گوگل توسط‌ شرکت پارینا برای شما به نمایش درآید.

چگونگی پرداخت و زمان آن تنظیمات پرداخت را شامل می شود و نحوه ی پرداخت شیوه ی پرداخت را شامل می شود. انواع روش های پرداخت در گوگل ادز شامل انتقال بانکی،کارت اعتباری یا کارت نقدی می باشد. تنظیمات پرداخت نیز شامل تنظیمات اتوماتیک یا تنظیمات دستی یا حساب به صورت ماهانه می باشد.

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که به تناسب کشور و واحد پول شما تنظیمات پرداخت و شیوه های متفاوتی برای هر حساب کاربری وجود خواهد داشت. حال و پس از بررسی‌ کلی روش های پرداخت در گوگل ادز Payment in Google Ads میخواهیم به بررسی جزییات آن بپردازیم.

تنظیمات پرداخت در گوگل ادز

تنظیمات پرداخت به سه بخش تقسیم میشوند که شامل پرداخت به صورت اتوماتیک ،پرداخت به صورت دستی و پرداخت به صورت حساب ماهانه میباشد . در پرداخت به صورت اتوماتیک ابتدا تبلیغ شما نمایش پیدا خواهد کرد و سپس هزینه از حسابتان کم می شود. اتوماتیک بودنش آنجاییست که پس از سی روز از آخرین شارژ شما هزینه به صورت اتوماتیک از حسابتان کسر خواهد شد.

در این میان حدی را به عنوان محدودیت مالی درنظر می گیرند که هر زمانی که هزینه ی تبلیغاتتان به آن حد رسید مبلغی که در نظر گرفته شده از موجودی حساب شما کاسته خواهد شد. برای آغاز این کار شما در ابتدا اطلاعاتی که مربوط به سیستم بانکی تان میباشد را در اختیار سیستم گوگل قرار می دهید و سپس هزینه ها به صورت اتوماتیک پرداخت می شود و با این کار دیگر نگرانی ای از بابت توقف در پروسه ی تبلیغات نخواهید داشت.

سقف اعتبار

زمانی که شما اقدام به انجام تبلیغات می کنید و می خواهید از سیستم اتومات پرداخت استفاده کنید در ابتدای کار یک سقف پرداخت مشخصی برای شما اعمال می شود که این سقف به نکاتی مانند نوع اکانت و واحد پولی که با آن تجارت میکنید بستگی دارد

حال بیایید با یک مثال ادامه دهیم برای مثال اگر سقفی که برای شما تعریف شده است صد دلار میباشد و شما در پایان دوره ۹۸ دلار مصرف کرده اید مبلغ موردنظر پس از اتمام دوره از حسابتان کم خواهد شد و سقفی که برای دوره ی بعدی برایتان درنظر گرفته خواهد شد همان صد دلار می باشد. اما اگر شما سقف تعیین شده را رد کنید به صورت آنی هزینه از حساب شما کاسته خواهد شد و شما با افزایش سقف روبرو خواهید شد و مجددا یک دوره ی سی روزه ی جدید برای اکانت شما ایجاد می شود.

پرداخت های دستی

پرداخت دستی به این صورت است که شما هزینه را به صورت پیش پرداخت انجام می دهید و قبل از نمایش تبلیغ هزینه ی آن پرداخت می شود. این روش به این صورت است که شما اکانت خود را شارژ میکنید و سپس آگهی شما به نمایش در خواهد آمد و هزینه ی تبلیغات از شارژ شما کسر خواهد شد .

نمایش شما تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که اکانت شما شارژ داشته باشد. برای جلوگیری از توقف نمایش باید حواستان باشد که شارژ اکانت شما تمام نشود و از مزایای این سیستم این است که زمانی که شارژ شما به اتمام برسد گوگل ایمیلی را برای شما ارسال خواهد کرد که شما را از پایان بودجه ی تان مطلع خواهد کرد.

صورت حساب ماهانه

یکی از شیوه های پرداخت گوگل میباشد که از طرف گوگل سقفی اعتباری جهت هزینه ی تبلبغات به شما اختصاص داده میشود که در آخر ماه حسابی برای شما ارسال خواهد شد و به شما این امکان داده میشود که از طرق متفاوت بتوانید هزینه را پرداخت کنید.

روش های پرداخت در گوگل ادز

یکی از این روش ها استفاده از کارت های نقدی میباشد که زمانی که شما آنها را برای پرداخت انتخاب می کنید هزینه ی مذکور مستقیما از حساب شما کسر خواهد شد. یکی دیگر از راه ها کارت های اعتباری می باشند که در این صورت هزینه از اعتبار شما کاسته خواهد شد و شما ظرف مدت سی روز فرصت دارید حسابتان را پرداخت کنید. راه دیگر‌ که مستقیم تر از دو روش قبلی میباشد پرداخت از طریق انتقال وجه می باشد.
در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما را با شیوه ها و جزییات مختلف پرداخت آشنا کنیم تا بعد دیگری از تبلیغات در گوگل توسط‌ شرکت پارینا برای شما به نمایش درآید.

keyboard_arrow_up