آیا میدانستید که یک ایرانی، طبیب گوگلی ها در کالیفرنیاست؟ دکتر ترانه رضوی، پزشک ارشد گوگل است که علاوه بر طبابت و وبلاگ نویسی، به مطالعه در ارتباط دو حوزه سلامت و تکنولوژی با هم علاقه مند است. این گفته خود اوست.حوزه فعالیت های ایشان، اگرچه در ابتدا محدود بود اما با دریافتن اهمیت حضورش و نیاز مقر اصلی گوگل به یک ابن سینا، نام خود را برای همیشه به آن گره زد و تا امروز به حضور موثر خود، ادامه داده. با سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه باشید.

یک ایرانی، طبیب گوگلی ها؛ دکتر ترانه رضوی

اگرچه مسیر داستان زندگی این بانو از دانشگاه آقای جرج واشنگتن آغاز میشود، اما همه راهها به راهروهای استنفورد ختم میشود.دکتر ترانه رضوی طبیب ایرانی گوگل پلکس، فارغ التحصیل رشته پزشکیست و از همان سالهای اول شروع به کار گوگل، دست دوستی با پسرانش فشرد.

او نبض تپنده گوگل است.این پزشک ایرانی گواه دیگری بر این باور است که پرورش فکرهای بزرگ محتاج دامان گسترده نیست اگر بدانید کار خود را از کج گوگل شروع کرده است، یک کمد!

مطب ایشان در یک کمد کوچک بود،اما اکنون ساعات کاری ایشان به قدری زیاد شده که تا چهارده ساعت در روز هم میرسد تا جاییکه به سختی فرصت مصاحبه با رسانه ها پیدا میکند.به هر روی آنچه اهمیت داشت نه فضای کار خانم رضوی که تاثیر مثبت فعالیت او در راستای تحقق اهداف پسران گوگل بود که باعث پیوند خواهری طبیب به حلقه خانوادگیشان شد.

این پزشک با شروع به کار، متوجه اهمیت فعالیت پزشکی اش در این کمپانی شد، چرا که کارمندان غرق در تکنولوژی، گاهی به بیگانگی با فیزیولوژی بدن خود میرسیدند.عده ای به تغذیه خود بی توجه میشدند یا دلخوش به نیروی جوانی، برخی ناراحتی های جسمانی خود را جدی نمیگرفتند. با ادامه مطلب در بخش بلاگ سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه باشید.

ترانه ایرانی، ملودی خوش ریتم قلب گوگل

اما دختر تازه نفس گوگل، با دریافت به موقع اینها، سعی در حفظ و ارتقای سطح سلامت مغزهای متفکری داشت که هر روز به ایده ها، سلام میکردند، میکنند و خواهند کرد.با این روند بود که پس از گذشت مدتی نه چندان زیاد، بر آن شد تا با حمایت سرگئی برین، دامنه فعالیت های خود را که اکنون در دهه پنجاه زندگیش است به خارج از محوطه کمپانی وسعت دهد تا نسخه جدیدی از خدمات گوگل پیچیده شود.

نوشته های وبلاگ دکتر ترانه رضوی حالا بین کسانیکه به دنبال توصیه های پزشکی گوگل هستند، رد و بدل میشود و از توصیه های پزشکی مربوط به رعایت فاصله استاندارد با رایانه گرفته تا میزان پیاده روی مورد نیاز در یک روز، در میان آنها میتوان مشاهده کرد.حال که دانستیم یک ایرانی، طبیب گوگلی ها است بر آنیم تا به معرفی دیگر هموطنان مشغول در این کمپانی هم بپردازیم.

به هرحال گاهی میزان ساعات کاری در شرکت گوگل چیزی حدوده چهارده ساعت برای کارمندان در طول روز است. و قاعدتا بسیار دور از آن تصوریست که کارمندان را غرق در بازی و لذت در ساعات کاری نشان میدهد. این مساله مهمیست که یکی از بزرگترین کمپانی های دنیا حداکثر ساعات کاری را برای کارمندانش درنظربگیرد و ازان طرف حداکثر رفاه و درآمد را. در چنین شرایط پزشکانی همچون خانم دکتر ترانه رضوی مسئولیت مهمی در برابر سلامت کارمندان دارند.

دفترچه راهنمای سایت تبلیغات در گوگل پارینا

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان دکتر ترانه رضوی، طبیب گوگلی ها برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود. در شرایط التهابی ارز قیمت ها لحظه ای اعلام میگردد و این سیاست این روزهای شرکتهاست. حداقل پکیج درنظرگرفته شده معادل 2000 بات تایلند است. و شارژ اکانتی کمتر از آن برای شرکت تبلیغات در گوگل پارینا مقدور نمیباشد.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up