بارها برای ما پیش آمده با کاربرانی روبرو شویم که به دنبال علت عدم نمایش آگهی خود میباشند ‌.امروز و در این مقاله میخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم.
شما اگر در حوزه ی تبلیغات در گوگل و گوگل ادز فعالیت داشته باشید حتما با این مشکل مواجه شده اید که تبلیغ شما در زمانی که انتظار نمایش دارد با عدم نمایش آگهی روبرو می شود. عللی برای این موضوع ذکر شده است که باعث فقدان نمایش می شود.

یکی از علل میتواند اختلالی در روند پرداخت هزینه ی خودکار باشد و ممکن است شارژ اکانت شما به پایان رسیده باشد و شما که طبق قرار قبلی با گوگل انتظار شارژ خودکار را دارید از عدم نمایش آگهی خود متعجب شوید.

شما برای ورود به هر رقابتی نیازمند داشتن شرایط برای شروع رقابت هستید. رقابت در گوگل ادز نیز از این قاعده مستثنی نیست و شما باید قوانین آن را رعایت کنید. ممکن است هزینه ی پیشنهادی شما برای هر کلمه ی کلیدی با استاندارد های تعیین شده از طرف گوگل مغایرت داشته باشد و پایین تر از سطح استاندارد باشد که در این حالت گوگل رای به نمایش داده نشدن تبلیغ شما می دهد. پس در هنگام قیمت گذاری باید این نکته را مد نظر داشته باشید تا با رعایت آن با اختلالی در نمایش خود مواجه نشوید.

گاهی اوقات ممکن است کلمه ی کلیدی ای که شما انتخاب کردید کلمه ی کلیدی مناسبی نباشد .به این منظور که کلمه ی کلیدی مورد نظر شما اصلا از طرف کاربران به حدی که با استاندارد ها مطابقت داشته باشد مورد سرچ قرار نمی گیرد. متصور شوید که در یک بازار محلی شما غرفه ای را دارید که در آن محله هر خانواری با نگهداری یک گاو شیر مورد نیاز خود را تامین میکند و شما با علم به این بخواهید در غرفه ی خود شیر گاو به فروش برسانید. حال بنظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد ؟مشخص است که نتیجه ای به جز شکست در انتظار شما نیست چرا که تقاضایی در برابر عرضه ی شما وجود ندارد و گوگل در این مواقع با سیستمی هوشمند اجازه ی رقابت شما را در این عرصه نمی دهد زیرا گوگل خواهان هدفمند سازی تبلیغات در همه ی زمینه ها میباشد .راه حلی که ما به شما در این موارد پیشنهاد میکنیم این است که به دنبال جایگزین هایی برای آن کلمه ی کلیدی باشید که با همان مزمون استقبال بیشتری را به همراه داشته باشد.

یکی از علت ها pause شدن تبلیغ شما می باشد که شما در این صورت باید تبلیغ را به حالت enable در آورید چرا که در غیر این صورت راه دیگری برای نمایش نخواهید داشت. اما اگر تبلیغ شما به صورت کلی از گوگل حدف شده باشد راهی برایتان باقی نمیماند به جز طی تمامی مراحل به صورت مجدد و از ابتدا . برای اطلاع از شرایطی که در سطر های فوق ذکر شد کافیست به صفحه ی change history بروید و در آنجا شرایط را ارزیابی کنید.

گوگل به ما این امکان را میدهد که برای نمایش تبلیغ خود برنامه ی مشخصی را تعیین کنیم .مثلا این ‌که در چه روزهایی ما نمایش داشته باشیم یا در چه ساعت هایی. پس ممکن است یکی از علت های نمایش نداشتن خطایی در برنامه ریزی انجام شده باشد. پس پیشنهاد ما به شما این است که وارد اکانت خود شوید و برنامه ی تنظیم شده را مجددا چک کنید

ارتباط میان تبلیغ و کلمات کلیدی استفاده شده برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که هرچه این ارتباط بیشتر باشد تبلیغ شما رتبه ی بالاتری را کسب می کند و اگر ارتباط مناسبی میان آنها برقرار نباشد شاید فقدان نمایش را برای شما به ارمغان آورد .
متنی که شما برای تبلیغ خود برمی گزینید بسیار حائز اهمیت میباشد .از این جهت این امر اهمیت دارد که باید تمرکز کافی را بر روی کلمات کلیدی مورد نظر شما داشته باشد و اگر این نکته رعایت نشود باعث ضعف برند شما در نمایش میشود.

نکته ی دیگری شما نباید از آن غافل شوید ارتباط میان تبلیغ و landing page شما یا همان صفحه ای که پس از کلیک برروی تبلیغ شما وارد آن می شوید است. اگر میخواهید نمایش قوی ای داشته باشید باید این ارتباط را با انتخاب صفحه ی فرود مناسب ایجاد کنید.
هرچه تبلیغ شما با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه شود گوگل طی یک روند مثبت جایگاه تبلیغ شما را بهبود می بخشد و هرچه استقبال کمتر باشد برعکس این موضوع رخ می دهد. پس‌ ممکن است عدم استقبال کاربران از تبلیغ شما باعث سرنگونی کسب و کار شما در تبلیغات شود و این نکته ضرورتی را ایجاد می کند که شما تمام تلاش خود را در راستای افزایش رضایت کاربران به کار گیرید.
کارشناسان ما در پارینا زمانی که کابرانمان  با شکایت نداشتن نمایش به ما مراجعه می کنند سعی میکنند در کمترین زمان ممکن این مسئله را علت یابی کنند و به رفع مشکل پیش آمده بپردازند چرا که ما به خوبی به این نکته واقفیم که حتی ثانیه ها هم برای شما در رقابتتان در تبلیغات در گوگل تاثیرگذار است.

keyboard_arrow_up