دلایل ساسپند شدن گوگل ادز چیست؟ با افزایش هر روزه ی گوگل برروی تبلیغات در گوگل و به خصوص گوگل ادز هر روزه شاهد افزایش ساسپند شدن اکانت های گوگل ادوردز می باشیم که هر کدام از موارد دلایل مخصوص به خودشان را دارند. امروز و در این مقاله قصد داریم به بررسی این دلایل بپردازیم.
همانطور که میدانیم گوگل برای بهبود شرایط  مدیریت تبلیغات در گوگل قوانینی را به صورت دوره ای وضع خواهد کرد و از تمامی کاربرانش انتظار دارد در راستای این قوانین حرکت کنند و در این مسیر برای کاربرانش پاداش ها و مجازاتی را قرار داده است. ساسپند شدن اکانت گوگل ادز یکی از مواردی است که گوگل به عنوان مجازات برای کاربرانش در نظر می گیرد.

ساسپند شدن گوگل ادز به چه معناست؟

به معنای ایجاد محدودیت هایی از طرف گوگل میباشد که فعالیت های اکانت شما را متوقف خواهد کرد و شما برای پیشگیری و حل این مشکل ابتدا باید با قوانین وضع شده از طرف گوگل آشنایی داشته باشید.

دلایل ایجاد این محدودیت چیست؟

دلایل متنوعی برای این امر وجود دارد که از اصلی ترین دلایل آن اقداماتی است که میتواند باعث آسیب های جبران ناپذیری شود. برای مثال اگر زمانی که فعالیت اقتصادی ای که در حوزه ی گوگل ادز فعال است ماهیتش با قوانین گوگل مغایرت داشته باشد گوگل اجازه ی ادامه ی فعالیت را به آنها نخواهد داد. تبلیغاتی که نیز برای سایر‌ کاربران زیانبار باشد گوگل برایشان همین سیاست را در پیش خواهد گرفت.

عللی که به صورت فوری باعث ایجاد محدودیت یا ساسپند شدن گوگل ادز میشوند.

یکی از این علل circumventing systems میباشد . سیستمی که به ما یادآوری میکند استفاده از بدافزار ها باعث ایجاد محدودیت از طرف گوگل می شود. همچنین این نکته را هم شامل میشود که هر گونه تلاشی از سوی کاربران برای دور زدن قوانین گوگل با سخت ترین مجازات ها روبرو خواهد شد. Redirect tag و noindex tag نیز باعث وضع محدودیت خواهد شد.

Dns هایی که واقعیت سایت شما را به طور دیگر و دروغین نشان میدهد نیز جزو موارد ممنوعه ذکر شده است .تلاش های متعدد برای بدست آوردن پروموشن کد گوگل باعث ایجاد محدودیت خواهد شد. اگر سایت شما هک شود اکانت گوگل ادوردزتان تعلیق خواهد شد. اگر صفحات مشابهی میان سایت شما و سایت دیگر توسط گوگل تشخیص داده شود محدودیت هایی برایش اعمال خواهد شد.

شما  باید در صفحه ی خود privacy and policy داشته باشید که اینکار در راستای قوانین گوگل میباشد و خلاف آن برخلاف قوانین می باشد . یکی دیگر از سیستم ها counterfeit میباشد که در آن گوگل(Google) استفاده از نام برند های بزرگ و معروف را ممنوع کرده است حتی در مواردی میبینیم تبلیغاتی با عنوان هایی مانند تعمیرات برند های hp بواسطه ی استفاده از نام برند hp با محدودیت هایی از طرف گوگل مواجه میشود .

قوانین درباره تبلیغ داروها

سیستم دیگر promotion of unauthorized pharmacies میباشد که قوانینی را در رابطه با شرکت های داروسازی وضع کرده اند .داروسازان تنها در کشور های آمریکا ،کانادا و نیوزلند اجازه ی تبلیغات در گوگل را دارند .داروهای بدون نسخه هم در همه ی کشور ها اجازه ی تبلیغ ندارند و تنها در کشور هایی مانند برزیل،چین،کانادا،آمریکا،اتریش،چک،فرانسه و ‌… به آنها اجازه داده شده است .
شرکت هایی که در جهت فراهم کردن آنتی بادی برای آزمایشگاه ها فعالیت میکنند و شرکت هایی که به صورت حرفه ای در زمینه ی پزشکی فعالیت میکنند تنها در کشور های آمریکا و کانادا حق تبلیغ دارند.
سیستم بعدی unacceptable bussiness practices میباشد که میگوید فعالیت هایی که در مهت فریب دادن کاربران باشد و با جعل هویت و یا کپی‌ از برند های معروف باشد قابل قبول نیست و به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

سیستم trade sanctions violation

این سیستم فعالیت هایی که در مناطق تحریم شده صورت میگرد را در نظر دارد و همچنین اگر کمپین ها متعلق به افراد تحریم شده باشد با محدودیت مواجه می شوند.
امروز و در این مقاله سعی کردیم شما را با دلایل ساسپند شدن گوگل ادز آشنا کنیم .کارشناسان گوگل ادز ما در پارینا هررزوه با رصد کردن شرایط اکانت های تبلیغات در گوگل تحت نظرمان در صورت وجود مشکل سریعا برای حل آنها اقدام خواهند کرد .

ما برای حل مسائل اکانت ها ابتدا با انجام پروسه ی علت یابی به صورت دقیق دلیل مشکل بوجود آمده را مشخص میکنیم سپس برای رفع مشکل به صورت کاملا جدی اقدام خواهیم کرد . امیدواریم که در این راه توانسته باشیم رضایت شما کاربران گرامی را جلب کنیم چرا که به خوبی به این نکته واقفیم که موفقیت برند ما در گرو رضایت شما کاربران عزیز می باشد.

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up