در مقاله خدمات، تولید و تبلیغات در گوگل به بررسی تاثیر تبلیغات در گوگل بر گروه های شغلی مذکور میپردازیم که ذکر موردی و آوردن مثال به توضیح بهتر نکات کمک میکند. ابتدا و پیش از هرچیز به تعریف مشاغل تولیدی و خدماتی میپردازیم تا روشن کنیم منظور از هرکدام اینها چیست.

بهتر آنست که برای تعریف مشاغل تولیدی چکیده همه تعریف ها را اینجا بیاوریم بگوییم بر شغل هایی دلالت میکنند که منجر به تولید کالا یا وسیله ای قابل لمس بشوند. مثلا کشاورزی دانه های زعفران را در خاک میکارد و در فصل مقرر محصول خود را برداشت میکند.

در چنین حالتی زعفران کار محصولی خوراکی را پرورش داده و با عرضه آن میتواند پولی با ارزش افزوده بر تمام خرج هایی که برای زمین کشاورزی خود انجام داده به دست بیاورد پس او یک تولیدکننده به حساب می آید. حالا برای توضیح مشاغل خدماتی باید بگوییم که صاحبان آنها محصولات خود را نه بصورت یک کالای ملموس که به شکلی نادیدنی عرضه میکنند.

آنچه که آنها به شما میفروشند چیزی معادل مهارت، خدمت، دانش و مانند اینهاست. حتی شرکت های تبلیغاتی مانند شرکت تبلیغات در گوگل پارینا هم خدمات تبلیغاتی خود را به مشتریان میفروشند. گاهی شرکتی به شما مشاوره میدهد تا در زمینه کسب و کار یا تحصیلاتان پیشرفت نمایید و بابت آن پول دریافت مینماید. آن شرکت درواقع چیزی را دارد به شما میفروشد که دیدنی نیست اما منجر به کسب درآمدش میشود.

مشاوره های تحصیلی و تربیتی مشاغلی در همین ردیف به حساب می آیند. حالا با ذکر این تعداد مثال و روشن کردن تعریف مشاغل تولیدی و خدماتی به ارتباطی که میتوانند هریک با تبلیغات در گوگل داشته باشند میپردازیم.

مشاغل تولیدی و تبلیغات در گوگل

از آنجا که در روزگاری زندگی میکنیم که تنها دانش، کیفیت و تجربه برای موفقیت در فروش محصولاتمان کفایت نمیکند میبایست برای بقا در گردونه رقابت راه حل مطمئنی را برگزینیم. برخی به تجربه و بعضی دیگر به جهت اعتقاد به قدرت رسانه ها بودجه مشخصی جهت تبلیغات محصولشان کنار میگذارند تا حق خود را از بازار بگیرند.

چه بسیار افراد هنرمندی که صنایع دستی چشم نوازی تولید میکنند اما به جهت بی خبری از روش های آزموده ی شده تبلیغاتی به حق خود نمیرسند. چه بسیار کسانیکه در روستاها و شهرستان های دورافتاده مزد زحمت خود را با دادن تخفیف زیاد به بازار میگیرند.

اما آیا میشود راهی پیدا کرد تا هرکسی که برای تولید محصول خود زحمت میکشد ثمره ی واقعیش را ببیند؟ بدون شک جواب آری است اما چرا اصولا این مهم اتفاق نمی افتد؟ چرا زعفران تولیدکننده ی کشاورز ایرانی در بسته بندی شیک اروپایی به چندبرابر قیمت فروخته میشود؟ دانش بازاریابی خود بخشی از کسب و کارست و با اعتماد به قدرت تبلیغات این نکته به بار مینشیند.

این تبلیغات بسته به نوع کار شما و پتانسیل بازار کار میتواند متفاوت باشد. برای مثال، گاهی پیجی اینستاگرامی یا کانالی تلگرامی کفایت میکند و گاهی بیلبورد و تبلیغات دیجیتالی. پس تشخیص این موضوع به عهده ی خود شخص یا گروه است.

اگر بخواهیم از تجربیات کاری خود در این زمینه بگوییم میتوانیم به این نکته اشاره کنیم که در طول سالهای فعالیت تبلیغاتی شرکت پارینا، تولیدکنندگان بسیاری بوده اند و هستند که از تبلیغات در گوگل جهت معرفی و عرضه محصول خود استقبال میکنند. لذا با آگاهی به شرایط بازار کار و پتانسیل شرکت ها و خریداران محصول خود میتوانید بودجه لازم را به تبلیغات در گوگل اختصاص دهید.

مشاغل خدماتی و تبلیغات در گوگل

شاید بتوان گفت این دسته از کسب و کارها بیشتر از مشاغل تولیدی نیاز به تبلیغات دارند چراکه گاهی یک مشتری با خرید محصولی از یک برند یا حتی کشاورز، به دلیل رضایت از کار آنها تمایل به خرید مجدد از آنها را داشته باشد و کیفیت تضمین بزرگی جهت تبلیغ خود محصول باشد اما در مشاغل خدماتی زمان زیادی لازمست تا شما بتوانید اعتماد مخاطب و مشتریتان را کسب نمایید.

پس آنها شما را بارها خواهند آزمود و دیرتر به عنوان یک شخص یا شرکت حرفه ای در کنار اسم رقبایتان قرارمیگیرید. به همین علت تبلیغات وسیع و هدفمند حتی منظم به رشد کار شما کمک میکند و از نتیجه کار با درصد قابل قبولی منتفع میشوید.

مثال هایی تاثیر تبلیغات بر مشاغل خدماتی

مدیر آموزشگاه موسیقی یا زبانی که بخشی از درآمد خود را به تبلیغات اختصاص میدهد، کنسرت گذار و تهیه کننده تئاتری شهر را از بنرهای تبلیغاتی پر میکند یا مشاور تازه کاری که در اینستاگرام پیج کاری خود را به روز میکند، همه و همه به قدرت تبلیغات پی برده اند.

ممکن است شما تبلیغ چیزی را در جاده ببینید که هرگز اهمیتی برایتان نداشته اما وقتی و در لحظه ای که به آن محصول یا خدمت احتیاج پیدا کنید تصویر آن تبلیغ کنار جاده برایتان تداعی میشود. اما باز هم تاکید میکنیم اینکه چه میزان بودجه از درآمد خود را صرف تبلیغ بکنید یا چه نوع پلتفرمی را جهت تبلیغ انتخاب کنید بسته به شرایط کسب و کار شما دارد.

طبیعی است که تولیدکننده تجهیزات ماشین تبلیغات خود در یوتیوب را برای کودکان سفارش نمیدهد. درباره تبلیغات در گوگل هم همین اصل و نکته صادق است.مهم نیست تازه، کار خدماتی خود را شروع کرده اید یا خیر، مهم اینست که آیا این امکان وجود دارد که جامعه هدف شما از طریق تبلیغات در گوگل با کسب و کارتان آشنا شود یا نه. اگر جواب این سوال مثبت است میتوانید با ارائه آدرس سایتی معتبر شامل دامنه ای موردقبول گوگل، برای سفارش تبلیغات در گوگل اقدام کنید.

خالی از لطف نیست تاکید بر این نکته که ما در زمانه ای زندگی میکنیم که اینترنت عضوی از خانواده و زندگی ما شده و میلیون سرچ در موتور جستجوی گوگل تعبیر رویای دهکده جهانی است. بنابراین اکثر مشاغل خدماتی مانند طراحی سایت، تولیدمحتوا، اجاره ویلا و آپارتمان و مانند اینها با تبلیغات در گوگل میانه خوبی دارند. باور نمیکنید همین الان سری به موتورهای جستجو بزنید!

راهنمای سایت تبلیغات در گوگل پارینا

امیدواریم که از خواندن مقاله حاضر با عنوان خدمات، تولید و تبلیغات در گوگل لذت برده باشید. شما میتوانید جهت مطالعه دیگر مقالات به بخش بلاگ سایت مراجعه فرمایید. همچنین از شما دعوت میکنیم جهت مشاهده پکیج های تبلیغات در گوگل شرکت پارینا به بخش تعرفه رجوع نمایید.

کارشناسان ما در همه روزهای هفتهپاسخگوی سوالات شما هستند و پشتیبانی بیست و چهارساعته اکانت ها یکی از افتخارات ماست. لازم به ذکر است که شرکت تبلیغات در گوگل پارینا پارتنر رسمی گوگل میباشد.

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up