در هر قراردادی مهم‌تر از آنچه در بندهای قرارداد ذکرمیشود، آنست که طرفین قرارداد تا چه حد در عمل به تعهدات خود پایبندند. تعهدات شرکت تبلیغات در گوگل نیز همانند سایر قراردادها تنها محدود به لحظه‌ی عقد قرارداد نمیشود و ما خود را موظف میدانیم که رعایت حقوق مشتریانمان را در اولویت قرار دهیم.

امروزه در جهان معاهداتی نوشته میشود که ما را به سوی داشتن جهانی زیبا سوق میدهد اما جهان ما به اندازه ی قرارداهایمان زیبا نیست. پس وقت آن رسیده که در شیوه‌ی اجرای تعهداتمان به‌صورت جدی بازنگری داشته باشیم. بازنگری‌ای نه به وسعت جهان بلکه به وسعت خودمان.

آن روزی که ما انسان‌ها به این نکته باور پیدا کنیم که تغییر یک انسان به معنای تغییر جهان است جهانی زیباتر از تعهداتمان خواهیم داشت.شرکت‌های تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تعهدات یک شرکت تبلیغات در گوگل شامل پشتیبانی از سایت و کلمات کلیدی در‌ تمامی ساعات معین شده میباشد.

صمیمانه بگوییم ما متعهد میشویم که لحظه‌به‌لحظه همراه تیم آنالیز خود از شرایط سایت‌های تحت نظرمان مطلع باشیم و مشتریانمان را نیز از شرایط موجود آگاه کنیم. همچنین ما با آنالیز‌ بازخورد‌ کلمات کلیدی و با اطلاعاتی که از طرف گوگل در اختیارمان قرار میگیرد تلاش میکنیم بهترین برنامه ریزی را برای ادامه‌ی رقابت کسب‌وکار شما داشته باشیم.

اقتصاد مهربان و اقتصاد بی رحم

دو مفهوم اقتصاد مهربان و اقتصاد بی رحم، واژه هایی هستند که شاید کمتر به گوشتان خورده باشد اما در فضای کار مفاهیم این دو عبارت کاملا ملموس میباشد. اگر شما و مشتریانتان بر پایه ی صداقت و اعتماد گام بردارید، تعهداتتان نیز به سرانجام میرسد و شما روی خوش بازار را خواهید دید ولی اگر هرکسی خارج از مسیری که از قبل برایش تعیین شده‌است حرکت کند نه تنها اقتصاد بلکه دنیا بی رحمانه‌تر  از آنچه فکر میکنید به آن میتازد.

قاعدتا تعهدات یک شرکت ‌تبلیغات‌ در گوگل تنها به حیطه‌ی کاری تبلیغات محدود نمیشود. وظیفه‌ی خود میدانیم در بازار پرنَوسان ارز، به طور کامل رعایت امانت را داشته باشیم و سوار موج گرانی‌ها نشویم و از موقعیت نابسامان معادلات ارزی سوء‌استفاده‌ای نداشته باشیم بلکه با توجه به تجربیاتمان هشدارهای لازم را جهت کم‌کردن آسیب‌های احتمالی به مشتریانمان بدهیم.

در هر ارتباطی که به‌منظور انجام کارهای مشترک شکل میگیرد‌ برای تحقق اهداف مشترک و ایجاد حس رضایت همه‌ی طرفین به‌صورت معمول، تعهداتی را نسبت به همدیگر دارند اما نکته ای که در اینجا وجود دارد و همیشه کمتر به آن پرداخته میشود تعهداتی است که طرفین نسبت به خود دارند.

از زمانی که متولد میشویم متعهد میشویم که بهترین خود باشیم نه فقط برای داشتن جهانی زیباتر بلکه برای ساختن جهانی‌ زیباتر. تولد هر انسان نویدبخش فرارسیدن روزهایی درخشان‌تر از گذشته است همانطور که بشریت در طول تاریخ خود، این نکته را بارها اثبات کرده‌است.

بررسی تعهدات شرکت تبلیغات در گوگل پارینا

گروه ما در پارینا از لحظه‌ی تولدش نسبت به خود متعهد شدیم که برای ایجاد فضایی دوستانه، آرام و رو به پیشرفت تمام توان خود را به کار گیریم تا تمام افرادی که در ارتباط با ما هستند را از تولد این برند خوشحال و امیدوار نگاه داریم.

جهان مجموعه‌ی منظمی است که همه ی ارکان آن به طور دقیق در جای خود قرار گرفته ما نیز در پارینا برآنیم که جایگاه خود را بیابیم و روز به روز آنرا ارتقا دهیم. چرا که سکون از زیانبارترین عناصری است که میتواند بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌ها را با زوال مواجه کند.

تیم ما متعهد به پیشرفت خود و خدماتش است. ما متعهدیم که برای خود و همکارانمان و برندهایی که ما را برای همکاری برمیگزینند احترام قائل باشیم. ما متعهد به امیدیم. همه ی ما به فردایی روشن‌تر و پارینایی بهتر امیدواریم ‌چرا که میدانیم امید برای آینده‌ای است که از آن ماست و ما در زمان حال تمام تلاش و امیدمان را برای آینده به کار میگیریم با این اعتقاد که جهان تغییر میکند اگر هر کدام از ما به وسعت آرزوهایمان تغییر کنیم.

عبارت عمل نکردن به تعهدات آنقدر به خودی‌خود بار منفی دارد که خود مبین مفهوم آن میباشد. هر انسانی میداند زمانی که عهدی بسته میشود اگر اجرایی نشود این جهان زشت‌تر از چیزی میشود که ما در آن نفس میکشیم و کسانی که مسئولیت خود را فراموش کرده‌اند.

یا خود را به دست فراموشی سپرده‌اند محکومین دادگاهی میشوند‌ که به‌صورت حقیقی یا در تصوراتمان برگزار میشود. میدانیم که تعهداتمان ارزش‌های ما هستند و ما برای برآورده‌کردن انتظارات، از‌ هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم. چرا که میدانیم هوای این جهان به اندازه ی کافی آلوده است.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up