زمینه های فعالیت در تبلیغات گوگل ادز چیست؟ شاید شما هم این سوال را داشته باشید که آیا همه بیزینس ها میتوانند تبلیغات در گوگل انجام دهند.برای پاسخ به این سوال بهتر است یه کم در مورد قوانین گوگل صحبت کنیم.گوگل به مانند هر کمپانی بزرگی قوانین و مقررات خاص خودش را دارد.

این کمپانی در مورد سرویسهای مختلف خود قوانین خاصی وضع کرده و تمامی کاربر ها میبایست از این قوانین تابعیت کنند.در غیر اینصورت نمیتوانند از این نوع سرویسها برخوردار باشند.قوانین گوگل بسته به نوع سرویس و نوع منطقه و کشور حتی میتواند تغییر کند.

به عنوان مثال تبلیغات در گوگل در یک سری از کشورها مجاز نمی باشد و تبلیغ هر نوع محصولی هم قانونی نیست.برای مثال شرط بندی و یا مواد دارویی جزو مواردی هستند که نمیتوانند از تبلیغات در گوگل برخوردار باشند و یا بعضی از محصولات با اخذ لایسنس مورد نیاز در آن کشور خاص، قابلیت تبلیغ را خواهند داشت.با ادامه ی این مطلب از رشته مطالب سایت پارینا همراه باشید.

پس بنابراین قبل از انجام هر تبلیغی حتما تحقیق کنید که آیا کلمات کلیدی مربوط به بیزینس شما قابلیت تبلیغ را خواهند داشت یا خیر؟ برای مثال جالب است بدانید کلمه مسکن به معنای خانه را نمیشود در حال حاضر در متن تبلیغات گذاشت، چرا که موتوهای جستجوگر گوگل به اشتباه مسکن به معنای دارو رو فرض میکنند.

پس بنابراین چنانچه در متن تبلیغ از این کلمه استفاده شود گوگل در اکثر موارد تبلیغ را مورد تایید قرار نخواهد داد.البته قوانین گوگل هر چند وقت یکبار تغییر میکنند و ممکن است قوانین جایگزین هویدا گردند.

زمینه های فعالیتی تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات در گوگل ادز بسیار برای کارهای خدماتی نتیجه بخش خواهد بود.البته در اینجا منظور تبلیغات متنی میباشد.به عنوان مثال اگر یک گل فروش میخواهد محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برساند میتواند این نوع تبلیغ را انجام دهد.

برای مثال خرید گل، فروش گل، تاج گل، تاج گل تبریک و کلماتی از این قبیل میتواند جزو کلمات کلیدی اصلی قرار بگیرند و زمانی که مخاطب به دنبال گل مورد علاقه اش است، تنها با سرچ یکی از این کلمات میتواند تبلیغ گل فروش قصه ما را مشاهده کند و با یک کلیک وارد وبسایت گل فروش شود و از سایت وی بازدید به عمل آورد و امکان دارد به فروش منجر شود.

پس بنابراین این نوع تبلیغ برای کارهای خدماتی بسیار مفید است و تنها با یک سایت خوب و مناسب میتوانید در کمتر از یک روز کاری در تاپ لینک های صفحه اول گوگل قرار بگیرید و با جهانی بزرگتر رو به رو شوید.

 

 

تبلیغات گوگل ادز

انتخاب تبلیغات گوگل ادز با شماست!

شما تصور کنید که اگر این گل فروش تنها در مجله خود یک مغازه گلفروشی داشته باشد قطعا دنیایی هم که با آن رو به رو میشود، دنیای کوچکی خواهد بود و تنها افرادی که در محله او زندگی میکنند و یا گذر میکنند، میتوانند به مغازه او سر بزنند و گل خریداری کنند.

اما در جهان پیشرفته ما با استفاده از تکنولوژی دیگر مسیرها بسیار کوتاه میشود و افراد در کسری از ثانیه میتونند با دنیایی بزرگتر آشنا شوند ‌و همین امر باعث ترقی در بیزینس ها میشود و شاید بهتر است بگوییم دستیابی به موفقیت و ترقی سریعتر رخ خواهد داد.

گل فروش قصه ما دیگر فقط به افراد محله خود گل نمیفروشد بلکه حتی به شهرهای دیگر هم گل ارسال میکند و برای همایش ها و کنفرانس های بزرگ در کلان شهر خود نیز گل ارسال میکند.او میتواند ما را فراتر بگذارد و از کسانی که خارج از کشور او زندگی میکند نیز سفارش بگیرد.عجب دنیای عجیبی شده.

تکنولوژی فاصله ها را نزدیک تر کرده و شاید روزی برسد که حتی نزدیکتر از این هم بشود…چیزی که ما در طول سالها دیده ایم اعتماد به نفس پایین صاحبان مشاغل در شروع سفارش تبلیغات در گوگل آنهاست.برای مثال کسیکه بصورت سنتی کار ایزوگام انجام میداده یا سم پاشی منازل، سخت میپذیرد که میتواند به مدد تکنولوژی فروش خدمات خود را افزایش دهد.

اما پس از یک دوره هزینه ی پرداخت آگهی تبلیغاتی ادوردز، نمیخواهد لحظه ای از زمان طلایی رقابت را از دست بدهد.این استرس آنها شیرین است چراکه دیگر نگران کم بودن مشتری نیستند، نگران عقب ماندن از میدان رقابتند.آنها دیگر میخواهند همه ی تماس های احتمالی را از آن خود کنند و روز کاری خود را با صدای تلفن شروع نمایند.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up