خودت را به من نشان بده، تبلیغات کلیکی گوگل!
من به دنبال محصول تو هستم پس چرا آن را نمیبینم؟ من نیاز به خدمات تو دارم پس چرا پیدایت نمیکنم؟ اگر مدعی اداره بهترین آموزشگاه زبان شهری پس چرا گوگل نشانت نمیدهد؟ تو میگویی آنلاین سفارش بده اما خودت را پنهان کرده ای.تو کجای این ‌گوگلی که هر چه دنبالت میگردم، پیدایت نمیکنم؟

اگر بهترین ها فرصت دیده شدن را از خود بگیرند، چه ظلم بزرگی میکنند به کسانیکه شایسته همکاری با آنها هستند.وقتی رقابت بر سر دیده شدن شکل بگیرد، سود را مشتریان میکنند. چون آنها هستند که حق انتخاب های بهتر دارند. پس چرا گاهی وضعیتی پیش می آید که کار به شکایت های بالا میرسد.

این موضوع بی ارتباط با مقوله برند سازی هم نیست.اگر شما برندسازی را جدی بگیرید، همیشه در پیش چشمان مخاطب هستید.مخاطبان هم راه کوتاهتری برای پیدا کردن شما طی میکنند.در واقع با برندسازی به این شیوه ها، مثلا تبلیغات در گوگل، شما میتوانید با یک تیر چند نشان بزنید و همزمان با اینکه تبلیغات میکنید جایگاه خود را به عنوان یک برند هم تثبیت کنید.

علاوه بر اینها اگر تبلیغات به شیوه کلیکی را انتخاب کرده اید، با مداومت تبلیغ میتوانید بهای کلمات کلیدی خود را کاهش دهید.البته بدیهی است این به لندینگ پیج شما نیز بستگی دارد ولی در صورت بهبود کیفیت سایت میتوانید انتظار کاهش هزینه های تبلیغات در گوگل را هم داشته باشید، آن هم با یک جایگاه تثبیت شده.

تبلیغات کلیکی گوگل در موبایل

این تبلیغات کلیکی گوگل در موبایل، مانند وسایل دیگری که قابلیت نمایش تبلیغات دارند، تکیه گاه قابل اعتمادی برای تبلیغ دهندگان است.با توجه به فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند، بسیاری از مردم با این موج همراه شده اند و بسیاری از نیازهای خود را با کمک اینترنت برطرف میکنند.

تبلیغات در گوگل که یکی از روش های تبلیغاتی هدفمند است هم این ویژگی را دارد.تبلیغات کلیکی گوگل با فراهم کردن امکان نمایش بر روی صفحه موبایل، درصد زیادی از ورودی ها را به خود اختصاص میدهد که میتواند نقطه مثبتی برای تبلیغات کلیکی گوگل محسوب شود.

در بازار کسب و کار اگر تمایل به دیده شدن دارید تبلیغات راه حل منطقی برای شماست. هزینه میکنید، و درآمد کسب میکنید. به نظرمیرسد که تبلیغات در گوگل به عنوان پلتفرمی پذیرفته شده محل رقابت صاحبان کسب و کار در دو دهه اخیر است. بنابراین کارشناسان دیجیتال مارکتینگ میتوانند تا استراتژی مناسب بیزینس شما را به شما پیشنهاد دهند.

ما در طول این سالها با مشتریان متعددی در حوزه های مختلف همکاری داشته ایم و خوشحالیم که توانسته ایم شاهد بهبود شرایط مالی و پیشرفت کاری اکثر آگهی دهندگان باشیم. وقتی براساس تجربیات به دست آمده تلاش برای مدیریت هرچه بهتر اکانت میکنیم نتیجه مثبت حاصل میشود. پس درپی آن درآمد آگهی دهنده و به تبعش رضایت او افزایش می یابد.

بررسی تبلیغات اپلیکیشن

گوگل ادوردز، با تبلیغات اپلیکیشن هم شناخته میشود.به این صورت که کنار بعضی از اپلیکیشن ها یک AD سبز دیده میشود که نشان از تبلیغات کلیکی گوگل دارد.این اپ ها با تبلیغات، در صدر نمایش داده میشوند و به ازای هر دانلود هزینه ای از آگهی دهنده کسر میشود نه به ازای نمایش، که این به معنی همچنان هدفمند بودن تبلیغات گوگل است.

برای مثال وقتی دارید از اپلیکیشن تمرین موسیقی و یا وی پی ان استفاده میکنید با تبلیغات حتی غیرمرتبلط با اپ مورداستفاده مواجه میشوید. در آنجا دو گزینه قبول کردن یا ردکردن وجود دارد. اگر قبول کنید وارد اپی میشوید که تبلیغ داده اگرنه که به اپ قبلی برمیگردید.

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟ برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up