بسیاری از اندیشمندان بر این باورند که انسان ها شیوه‌ی زندگیشان را به صورت ناخودآگاه از طبیعت یاد میگیرند‌. غریزه‌ای که انسان آنرا ارادی کرده‌است. پس بهتر است برای ادامه دادن از طبیعت الهام بگیریم.یوزپلنگی را در صحرای آفریقا متصور شوید که میخواهد برای خودش و فرزندانش غذایی دست‌وپا کند. در این مقاله که متمرکز بر تبلیغات در گوگل کم هزینه میباشد ضمن ارائه مثالهایی حول این مسائل مهم صحبت میکنیم.

او ساعت ها مینشیند تا به این نتیجه برسد  برخاستن در چه زمانی بیشترین سود و کم ترین هزینه را دارد. شکار برای او از ساعت ها قبل از دویدن آغاز میشود. حال بیایید برای کم‌ هزینه‌ ترین راه های تبلیغات در گوگل از طبیعت الهام بگیریم. شاید کمی عجیب بنظر برسد اما منطقی است.
در پارینا ما هرروزه به موارد متعددی از مشتریان برمیخوریم که میخواهند با کمترین هزینه بیشترین سود را داشته باشند. ما هم طرفدار همچین مشتریانی هستیم. چراکه کار با آدم های باهوش باعث میشود شما نیز هوشمندانه تر به کسب و کار خود نگاه کنید.

یک انسان باهوش میداند که بر طبق قوانین طبیعت برای بدست آوردن هر چیزی باید هزینه کند و در این دنیا هیچ چیز رایگان نیست. در این بین هستند افراد و شرکت‌هایی که میخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به اسم کم هزینه ترین راه های تبلیغات در گوگل وعده‌هایی دروغین به مشتریان میدهند.

سود منطقی تبلیغات در گوگل کم هزینه

بیایید با یک مثال ادامه دهیم. فرض کنید شما وارد مغازه‌ی میوه فروشی شده‌اید و قصد دارید یک سیب قرمز را به عنوان میان وعده‌ای مفید و سالم برای خود بخرید .این را هم در نظر بگیرید که شما با علم به اینکه تهیه یک عدد سیب برای مغازه‌دار یک دلار هزینه داشته وارد مغازه میشوید. پس بر طبق قاعده انتظار این را دارید مثلا شما یک دلار و بیست سنت برای آن بپردازید. حال فرض کنید مغازه‌دار از شما در ازای آن سیب تنها یک دلار درخواست می‌کند.

پس اینجا برای شما این سوال پیش می آید که مغازه‌دار اگر قرار است برای فروش سیب سودی نکند چه دلیلی دارد هر روز صبح از تخت خواب گرم و نرم خود بلند شود، صبح زود به مغازه برود و با هماهنگی های لازم آن سیب را خریداری کند که با همان قیمتی که خریده به شما بفروشد.

به صحرای آفریقا برمیگیردیم همانجایی که یوزپلنگ برای شکار یک آهوی سالم مقداری انرژی صرف میکند تا انرژی بیشتری بدست بیاورد. اگر‌ آن یوز بخواهد یک آهوی مرده‌ی مریض را بخورد بدون صرف انرژی میداند که خودش نیز مریض میشود. پس شما نیز باید در مغازه‌ی میوه‌فروشی به سلامت سیب و سلامت فروشنده شک کنید.

در بعضی قبایل آفریقایی مردمان محلی برای جلوگیری از شکار شدن دام‌هایشان دام‌های مریض و مسمومی که مرده‌اند را به عنوان تله قرار میدهند و شیر‌هایی که باهوش نیستند آن ها را میخورند‌، مریض میشوند و یاد‌ میگیرند که دیگر سراغ دام‌های انسان ها نروند. بله درست متوجه شدید.

مراقب فریب برخی شرکت های تبلیغات در گوگل باشید

اگر برخلاف قوانین طبیعت حرکت کنید مجازات میشوید. حال در این اوضاع نابسامان دلار، هستند شرکت‌هایی که به اسم کم‌ هزینه‌ ترین راههای تبلیغات در گوگل به مشتریانشان بسته‌هایی ارائه میدهند که بر طبق منطق هیچ سودی برایشان ندارد.

مثلا اگر دلار آمریکا را سی‌هزار تومان درنظر بگیریم، آنها به شما قول میدهند در ازای دریافت یک میلیون‌وپانصد هزار تومان اکانت ادوردز شما را پنجاه دلار شارژ کنند. همه چیز روشن است و ما نیز توضیح اضافه‌ای در این‌باره نمیدهیم؛ اما ما نیز همانند مشتری مغازه‌ی میوه‌فروشی به سلامت سیب و سلامت فروشنده مشکوکیم.

ما در پارینا در راستای طبیعت گام برمیداریم و تمام تلاشمان براین است بیشترین سود را درمقابل کمترین هزینه به مشتریانمان هدیه دهیم چراکه خوب میدانیم در غیر این صورت طبیعت، ما و مشتریانمان را مجازات خواهد کرد.

و اما پیشنهاد‌ پارینا برای تبلیغات‌ در گوگل کم‌ هزینه چیست؟

در جهان امروز حتی بال‌زدن پروانه ای در آفریقا بر اقتصاد تاثیر میگذارد. پس ما هم باید به شیوه‌ای نوین نگاه اقتصادی خودمان را ارائه دهیم. شاید باورتان نشود اما در اقتصاد امروز ثانیه‌ها و دقیقه‌ها تاثیرگذارند. ما میدانیم ساعت‌ها چه نقشی در کسب‌وکار شما ایفا میکنند ما حتی از تغییرات آب و هوایی هم مطلع هستیم.

ما میدانیم یک روز بارانی دل‌انگیز برای کسب و کار شما شاید بتواند مشکل‌آفرین باشد. حال این چند سطر را با جزئیات بیشتری برای شما توضیح میدهیم. در تبلیغات در گوگل ، کلمه‌ها حاکم بلامنازع هستند. وظیفه‌ی ما این است که بهترین کلمات کلیدی کسب‌وکار شما را برایتان پیدا کنیم و هزینه‌هایی که شما به‌ازای هر کلیک متحمل میشوید را برایتان طوری

مدیریت کنیم که در راستای اهداف تبلیغاتی شما کمترین هزینه را برایتان در برداشته باشد. حتی در طول روز هم ما نگاهبان کلمات با ارزش شما هستیم. اگر زمینه فعالیت اقتصادی شما خدماتی باشد ما میدانیم ‌که صبح‌ها چقدر برای شما تاثیر گذارند همانطور که ساعات پایانی روز برای کسب و کارهایی که خدمات اینترنتی ارائه میدهند.

اگر شما قالیشویی دارید، یک روز بارانی شاید برای شما چندان خوش‌یمن نباشد. پس بهتر است در روزهای بارانی وقت بیشتری را با خود و خانواده بگذرانید اما این را بدانید روزهای تعطیل برای شما بسیار تاثیرگذار و حیاتی هستند. همچنین ما روزانه برآیند کاری شما را آنالیز میکنیم و با شما باتوجه به شرایط کاری‌تان در راستای تحقق اهداف شما مشورت میکنیم.

کلیک های هرز آفت تبلیغات در گوگل کم هزینه

مسئله ای‌ که این روزها کمی ما و مشتریانمان را آزار میدهد معضل کلیک‌های هرز است که کاری به دور از انسانیت و سلامت در رقابت است. ما نیز تمام تلاشمان را انجام میدهیم تا با آنالیز کلیک‌ها هرچه سریع‌تر متوجه این موضوع شویم و با انجام اقدامات لازم ضمن پیشگیری از وقوع چنین رخدادهایی هزینه‌ی از دست رفته‌ی شما را به‌کمک گوگل برگردانیم.

چرا که ما و شما منافع مشترک داریم پس شما را از خودمان میدانیم و منافع شما، منافع ماست. ما در پارینا یک خانواده‌ایم و صداقت را سرلوحه‌ی کارمان قرار داده‌ایم و صادقانه متعهد شده‌ایم تمام تلاشمان را برای خود و مشتریانمان انجام دهیم.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up