روز خوبی را شروع کرده بود. تبلیغات در صفحه اول گوگل را میگویم. همه ی اکانت ها تحت کنترلش بود و میخواست اکانت جدید بسازد.به فرم سفارش آنلاین رجوع کرد و فرم درخواستی را نگاه کرد.وارد سایت درخواست دهنده شد و همه ی جوانب را به دقت بررسی کرد.سایت از نظر قوانین گوگل مناسب به نظر میرسید. پارک دامین و دامنه ی نامطلوب برای تبلیغات در گوگل نداشت.

با سفارش دهنده تماس گرفت و درخواست کرد بودجه ی روزانه را مشخص کند. جواب مشتری برایش عجیب بود.با آنکه تجربه ی چندین دوره همکاری با شرکت های مجری گوگل ادوردز را داشت اما هرگز چنین چیزی نشنیده بود.به او گفته بودند هر ماه یک مبلغ مشخص برایت تمدید میکنیم و کاری به کار باقی چیزها نداشته باش.

تبلیغ در گوگل، خیلی ناراحت شد، چون احساس کرد خیلی ها قوانینش را زیر پا میگذارند.آن هم به خاطر نا آگاهی سفارش دهندگان؛ و در چند جمله ی کوتاه به دارنده ی سایت نکاتی را گفت که پیش نیاز هر سفارش تبلیغی است.با ادامه مطلب در سایت پارینا همراه باشید.

 تبلیغات در صفحه اول گوگل و بودجه روزانه …

تبلیغات در صفحه اول گوگل به او گفت : پرداخت ماهیانه برای گوگل ادوردز به معنی سوء استفاده از شماست.به این معنی که شرایط سایت شما،پس از مدتی به دلیل بهبود کیفیت آن ممکنست به گونه ای شود که با هزینه ی کمتری نمایش مطلوب بگیرد و برای مثال اگر پلن A برای یک ماه در شروع کافی بود برای ادوار بعدی (امکان دارد)،برای یک ماه و پنج روز مناسب باشد.از طرفی تعیین بودجه روزانه حق طبیعی سفارش دهنده ی تبلیغ است.

علاوه بر اینکه از 4 اکتبر 2017، من قانونی وضع کرده ام که بر اساس آن تا دو برابر بودجه ی روزانه ممکنست مصرف شود که ترافیک سایت دلیل اصلی آنست، اما به تو قول میدهم تا پایان اعتبار اکانتت همان میزانی مصرف شود که تو از من خواسته ای.توضیحات تبلیغات در گوگل به اینجا که رسید،سفارش دهنده ی تبلیغ نگران شد و از تبلیغات در گوگل اطمینان خواست.او هم این جواب را داد که من برای اینکه تو مشتریانت را از دست ندهی.

بخصوص در روزهایی که زیاد مشتاق پیدا کردن نام و نشان و سایت تو هستند این قانون را گذاشته ام.اما اگر تاکیدت بر اینست که بیشتر از بودجه ی روزانه ات مصرف نشود میتوانی به من بگویی تا تبلیغاتت را سر بزنگاه غیر فعال(pause) کنم.سفارش دهنده گفت انگار چیزهای جالبی دارد این دنیای تو که من از آن بی خبرم. بگو ببینم دیگر چه هست که باید بدانم؟

راهکارهای نمایش گیری باکیفیت 

تبلیغات در گوگل گفت من بعد از مدت بسیار کوتاهی ، کلمات پیشنهادی خودم را به تو میدهم.

– از جیبت در میاوری ؟ تو مگر علم غیب داری؟

تبلیغات در صفحه اول گوگل گفت نخیر. ولی از پدرم، گوگل سیستمی به من به ارث رسیده که با آن میتوانم همه ی کلمات و عباراتیکه کاربران با آن به دنبال همکاران تو گشته اند، را در اختیارت قرار دهم .البته بعضی از آنها هم لو سرچ هستند.

– این دیگر چیست؟

تبلیغ در گوگل گفت منظورم اینست که جستجوی کمی دارد.و به خاطر همین در آن موارد، نمایش خوبی نخواهید داشت.

– دیگر از حقوق طبیعی من چه مانده که از آن بی خبرم؟

تبلیغ در گوگل گفت؟ گزارش ها را دریافت میکنی؟

– کدام گزارش ها؟

– همان ها که من برای سفارش دهندگان میفرستم.

– من هرگز از وجودش هم خبر نداشتم دوست من.
تبلیغ در گوگل خیلی ناراحت شد به این خاطر که احساس کرد بعضی از همکارانش برای او و مشتریان احترام قائل نیستند.به سفارش دهنده ی تبلیغ گفت این حق طبیعی توست که بعد از ران (run) شدن اکانتت، آدرس ایمیلت را به من بدهی تا گزارش ها(report) را، روزانه و هفتگی برایت ایمیل کنم.

اینطوری خودت هم در جریان ریز نکات اکانتت خواهی بود.هزینه ها را برآورد میکنی و در مجموع این به تو کمک میکند که برای بهبود تبلیغت بهتر اقدام کنی.اگر این چند نکته را به خاطر بسپاری همکاری خوبی با هم خواهیم.

– معلومست ، ای کاش از روز اول با خودت مستقیم حرف میزدم.بیش ازین وقت تو را نمیگیرم.سلام مرا به پدرت، برسان. خیلی خوبی تبلیغات در گوگل.

امیدواریم از خواندن این مطلب در سایت پارینا لذت برده باشید.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up