اخیرا گوگل  افزونه ای به نام Identity verification یا همان تایید هویت  را به گزینه های خود برای احراز هویت آگهی دهنده اضافه کرده است، که برای برخی از اکانتها به آگهی دهنده ها اعلام می شود که باید طی زمان داده شده مدارک لازم را جهت معرفی به گوگل ارسال نمایند.

ما در پارینا از آنجا که پریمیر پارتنر گوگل هستیم با ارایه مدارک مستند به گوگل حافظ همه تبلیغات در گوگل شما می باشیم.

نحوه تکمیل تأیید هویت آگهی‌دهنده یا Identity verification

اگر برای تایید هویت یا identity verification تبلیغ‌ کننده انتخاب شده‌اید، یک ایمیل و یک اعلان درون حساب با دستورالعمل‌ ها دریافت خواهید کرد. در حال حاضر فقط حساب هایی که برای تأیید درخواست شده اند قابل ارسال هستند. سایر درخواست ها رد خواهد شد. اگر قصد دارید تبلیغات انتخاباتی را اجرا کنید، به جای آن باید تأیید تبلیغات انتخاباتی را تکمیل کنید. حساب‌ هایی که فقط تأیید هویت تبلیغ‌کننده را تکمیل کرده‌اند، نمی‌توانند تبلیغات انتخاباتی را اجرا کنند.

ایمیل تأیید  هویت اولیه برای همه کاربران Google Ads حساب‌های آسیب‌ دیده یا حساب های اصلی در صورت وجود ارسال می‌شود. مراحل لازم برای تکمیل تأیید هویت تبلیغ‌ کننده برای حساب‌های خاص Google Ads ممکن است متفاوت باشد، بسته به ساختار حساب، تنظیم صورت‌حساب،و اگر از طرف یک سازمان یا فردی تبلیغ می‌کنید متفاوت خواهد بود.

نحوه اجرای تأیید هویت آگهی‌دهنده یا Identity verification

1 A-  من یک تبلیغ کننده هستم و نماینده خودم یا سازمانم هستم:

  1. حساب Google Ads من با پرداخت‌های خودکار/دستی تنظیم شده است.
  2. فقط باید تأیید هویت تبلیغ‌ کننده را برای حساب‌های Google Ads فهرست شده در ایمیل اعلان تکمیل کنید که از شما درخواست می‌کند فرآیند تأیید را جهت تایید هویت شروع کنید.
  3. اگر از شما خواسته می‌شود مدارک هویتی ارسال کنید، این اقدام باید توسط سرپرست نمایه پرداخت‌ها انجام شود.

شما 30 روز فرصت دارید تا اسناد را برای تأیید  هویت identity verification ارسال کنید. اگر در این مدت اسناد را ارسال نکنید، حساب شما متوقف خواهد شد.

A 2- اگر سازمانی را تبلیغ می کنید برای تایید هویت identity verification :

  1. قبل از ارسال اطلاعات، «نوع حساب» شما در نمایه پرداخت‌های Google Ads باید «سازمان» باشد.

می‌توانید برای تایید هویت «نوع حساب» خود را در نمایه پرداخت‌های Google Ads خود از طریق صفحه «تنظیمات» برای «صورت‌حساب و پرداخت‌ها» بررسی کنید. اگر «نوع حساب» شما «انفرادی» است، اما باید به‌عنوان سازمان تأیید کنید (یا برعکس)، قبل از شروع فرآیند تأیید با ما تماس بگیرید.

  1.  برای تایید هویت از شما خواسته می شود اسناد ثبت نامی که شامل نام قانونی و مکان سازمان شما باشد را ارسال کنید. اسناد پذیرفته شده بر اساس مکان در اینجا فهرست شده است. این نام و مکان در هر تبلیغاتی که اجرا می کنید در یک افشای اطلاعات نمایش داده می شود.
  2. یک سرپرست Google Ads باید فرآیند تأیید را شروع کند. سرپرست نمایه پرداخت‌ها که برای تبلیغات پرداخت می‌کند، ممکن است برای تکمیل راستی‌ آزمایی نیاز به ارسال اسناد داشته باشد.

B-اگر خود را به عنوان یک فرد تبلیغ می کنید:

  1. قبل از ارسال اطلاعات، «نوع حساب» در نمایه پرداخت‌های Google Ads شما باید «شخصی» باشد.

می‌توانید «نوع حساب» خود را در نمایه پرداخت‌های Google Ads خود از طریق صفحه «تنظیمات» برای «صورت‌حساب و پرداخت‌ها» بررسی کنید. اگر «نوع حساب» شما «انفرادی» است، اما باید به‌عنوان سازمان تأیید کنید (یا برعکس)، قبل از شروع فرآیند تأیید با ما تماس بگیرید.

  1. برای تایید هویت خود باید مدارکی ارسال کنید. نام نمایه پرداخت شما باید با اسناد هویتی شما مطابقت داشته باشد. اسناد قابل قبول بر اساس مکان در اینجا فهرست شده است. نام و مکان روی مدارک هویتی شما در آگهی‌هایی که اجرا می‌کنید نمایش داده می‌شود.

نحوه تکمیل مدارک تایید هویت یا همان Identity verification

  1. در ایمیل یا اعلان داخل حساب روی Get Started کلیک کنید. با این کار صفحه «تنظیمات صورت‌حساب» در حساب Google Ads شما باز می‌شود.
  2. در بخش «تأیید هویت»، روی شروع به کار کلیک کنید. این یک پنجره بازشو برای رضایت برای نشان دادن نام و مکانی که در افشای آگهی نشان داده می شود باز می کند. روی Agree کلیک کنید و ادامه دهید. اگر سرپرست Google Ads نیستید، برای شروع تأیید باید با سرپرست حساب تماس بگیرید.
  3. از شما خواسته می شود هویت خود را تأیید کنید. اسناد مورد نیاز را بررسی و بارگذاری کنید، سپس روی ارسال کلیک کنید. فقط یک سرپرست Payments می تواند اسناد را ارسال کند.

 در ارتباط با تکمیل تایید هویت یا identity verification توجه داشته باشید:

1.  اگر سرپرست پرداخت‌ها نیستید، می‌توانید یک اعلان ایمیلی برای سرپرست(های) پرداخت در حساب ارسال کنید تا از آنها بخواهید که تأیید هویت یا identity verification را طبق مراحل ذکر شده در این بخش به پایان برسانند.

2. نام و مکان در نمایه پرداخت‌ ها باید دقیقاً با نام و مکان شما در اسنادی که ارسال می‌کنید مطابقت داشته باشد. اگر نام مطابقت ندارد، مطمئن شوید که نام نمایه پرداخت خود را با کلیک بر روی نماد مداد در کنار نام کسب و کار خود ویرایش کنید.

3.  اگر دسترسی ویرایش ندارید، برای درخواست به‌ روز رسانی نام کسب‌ و کار، باید با مشاوران گوگل ادوردز تماس  بگیرید.

keyboard_arrow_up