اگر در فرایند بازاریابی هوشمند در فیسبوک،بدنبال افزایش سطح مشارکت مخاطبان خود هستید، بادقت این کار را بکنید. در فیسبوک طراحی یک مسابقه ساده ایده ای هوشمندانه به نظر میرسد.با این کار، مخاطبان شما را با تفریحاتی که برایشان در نظر گرفته اید، به خاطر خواهند سپرد و هیچوقت از یادشان نخواهید رفت. برای خواندن این مطلب در بخش بلاگ سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه باشید.

از دیگر کارهایی که بن بست تبلیغاتی را به میانبر تبدیل میکند، شناسایی مخاطبان به مدد فراستتان است.پذیرفتنی است اگر بگوییم، همه کسانیکه به فیسبوک سر میزنند مخاطب شما نخواهند بود اما آنچه که مهم است شناخت خوب شما از طبقه خاص و منظور نظر مخاطبانتانست که با این کار ثابت میکنید با توجه به خواسته های آنها برایشان برنامه ریزی میکنید.

آنچه یک محیط فیسبوکی برای شما فراهم میکند، دقیقا همان چیزیست که به آن نیاز دارید. امکان بارگذاری پست های ویدئویی جذاب که پیشنهاد میکنیم کوتاه باشد.اصولا رعایت ایجاز مطلوب است تا آنجا که مخل نباشد و تعادل عیار نیکی هر چیز.این فلیم ها اصولا یک شاخصه دیگر هم باید داشته باشند: جذابیت.مثل یکی از اولین فیلم های یوتیوب: چارلی انگشت مرا گاز گرفت که ستاره های آن دو کودک بودند و یا به اشتراک گذاشتن تصاویر جالب و با کیفیت.

جویای یاران قدیم باشید

بسیاری از اوقات گذشت زمان، شما را از مخاطبان و مشتریان قدیمیتان دور میکند.پیشنهاد میکنیم حالشان را بپرسید و مثلا با ارسال ایمیل به آنها بگویید که به یادشان هستید، چرا که همیشه این مشتریان نیستند که باید وفاداری خود را ثابت کنند؛ این یک اصل در مارکتینگ است.
نکته دیگر، چیزیست که با تجربه اثبات میشود، واکنش به نظرات مخاطبان و تعامل با آنها.همیشه مخاطبانی هستند که دوست داشته باشند با نظراتشان به پیشرفت شما کمک کنند، بنابراین نکته ها را غنیمت بدانید و ریشه مهر بدوانید.

تولید محتوای حرفه ای راهی برای بازاریابی هوشمند

درست است که برخی افراد، تولید محتوا را یک کار ساده میدانند ولی شما وقت صرف ساده انگاران نکنید.چه بسا سایت هایی که با محتوای نامناسب، تیشه به ریشه فعالیت اقتصادی خود میزنند و جهت فکری مخاطب را از مسیر درست منحرف میکنند.بنابراین با اصول تولید محتوا، پیشه خود را جلو ببرید.

کسانیکه در این زمینه به صورت حرفه ای کار میکنند، عمر و تجربه روزها مطالعه خود را در اختیار شما قرار میدهند، نه تنها یک محتوا.به همین خاطر هم هست که گوگل، به این نکته که حال خود یک اصل است، توجه نشان میدهد و گرچه غیر مستقیم، از وبمسترها میخواهد که تولید محتوای تخصصی را جدی بگیرند.

ایموجی ها یکی از ایده های بازاریابی هوشمند در فیسبوک

کوچکند اما جهانی را تکان میدهند.روز جهانی دارند و فرهنگی پشت آنها نشسته است.با آنکه آدابی دارند و شاید استفاده از آنها در هر شرایطی، مناسب نباشد اما 17 جولای را به احترام این آدمک ها، روز جهانی اموجی اعلام کرده اند.

به کار بردن اینها نه تنها در گفتگوهای دوستانه و خانوادگی که حتی در فیسبوک و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی رایجست تا آنجا که یکی از اصول درست تبلیغ در فیسبوک استفاده از همین آدمک هاست وقتی نقطه بهترین نوشته ها و با کیفیت ترین مطالب شما، در بازاریابی دیجیتال باشند؛ چیزی شبیه حسن مقطع. تیم تولید محتوای پارینا، بزودی مقاله ای در خصوص این تصاویر، منتشر خواهد کرد.

درباره راههای ارتباطی با سایت تبلیغات در گوگل پارینا

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان بازاریابی هوشمند در فیسبوک برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود. در شرایط التهابی ارز قیمت ها لحظه ای اعلام میگردد و این سیاست این روزهای شرکتهاست. حداقل پکیج درنظرگرفته شده معادل 2000 بات تایلند است. و شارژ اکانتی کمتر از آن برای شرکت تبلیغات در گوگل پارینا مقدور نمیباشد.

لطفا درنظر داشته باشید که با توجه به تقویم رسمی ایران، شرکت پارینا در روزهای جمعه و بعدازظهر پنجشنبه تعطیل میباشد و خدمات بصورت تلفنی در روزهای تعطیل خدمت شما مشتریان محترم ارائه میشود.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up