گورخرها موجوداتی هستند که به واسطه ی خط‌ های سیاه‌ و سفید روی بدنشان شهره میباشند و وجه تمایز اصلی آنها با سایر موجودات همین ویژگی منحصربه‌فردشان است. گورخرها گیاهخوارانی هستند که در دسته‌های بزرگ خانوادگی زندگی میکنند و به رعایت مقررات پایبند هستند. این مقاله از رشته مقالات سایت تبلیغات در گوگل سایت تبلیغات در گوگل پارینا به بررسی وجه تسمیه الگوریتم گورخر گوگل میپردازد.

نکته‌ی جالبی که در رابطه با آنها وجوددارد این است که خط‌ های سیاه‌وسفید هیچکدام از گورخرها مشابه هم نمیباشد و آنها از طریق افتراق همین اشکال همدیگر را میشناسند.

گورخرها برای مناسبات خانوادگی ارزش بالایی قائل هستند تا جایی که اگر عضو ضعیفی در خانواده وجودداشته‌باشد همگی خود را ملزم به محافظت از آن میدانند و با حرکت آهسته‌تر گروه این خواسته عملی میشود. در مقاله پیش رو به بررسی الگوریتم گورخر گوگل می پردازیم.

ویژگی الگوریتم گورخر گوگل

در سال ۲۰۱۳ با تکیه بر همین ویژگی‌های گورخرها توسط گوگل منتشر شد. این الگوریتم وبسایتهای تجاری را هدف گرفته‌بود و برنامه‌ای مدون برای افزایش سخت‌گیری‌ها در جهت بهبود کیفیت این وبسایت‌ها داشت.

امروزه افراد زیادی در دنیا هستند که ترجیحشان برای خرید، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی میباشد. پس‌ فروشگاه‌های آنلاین مسئله‌ی مهمی است که به جهت طرفداران زیادی که دارد نمیتوان آنرا نادیده گرفت و باید در راستای افزایش کیفیت ارائه‌ی خدمات آنها گام‌برداشت. از شما دعوت میکنیم با ادامه مطلب در سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه ما باشید.

کارکرد الگوریتم گورخر

اساس کار الگوریتم‌های گوگل وضع یکسری قوانین است که از کاربران میخواهد در حیطه‌ی اختیاراتی که حول این قوانین به آنها اعطا میشود حرکت کنند و در صورت عدم اجرای قوانین مجازاتی برایشان درنظر گرفته‌ خواهدشد. هدف از وضع این قوانین افزایش قانونمندی و بهبود بازده فعالیت کاربران میباشد.

الگوریتم گورخر گوگل زمانی متولد شد که گوگل عزم خود را جزم کرد تا کیفیت فروشگاه‌های اینترنتی را افزایش‌دهد و با وبسایت‌های بی‌کیفیت به مقابله بپردازد.

زمانی که بعضی از وبسایت‌ها از روش‌های نامناسب و بی‌کیفیت و دروغین برای سئوی سایت خود استفاده کردند گوگل این الگوریتم را همانند الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن برای دفاع از اعتبار خود و ایجاد یک محیطی سالم و سرشار از‌ امنیت کاری منتشر کرد.این الگوریتم تمرکز خود را بر ابعاد فنی گذاشته‌است و برای مدیران سایت‌ها بهتر است برای سازگاری با این الگوریتم به طور کامل و با جزئیات با این الگوریتم آشنا شوند .

گورخر اگر شک کند که شما از جاده‌ی صداقت خارج شدید و اقدام به انجام اعمال دروغین کردید نیت شما را به سردسته‌ی اصلی یعنی گوگل گزارش میدهد تا جلوی اینکار هرچه سریعتر گرفته‌شود پس اگر میخواهید فروشگاه اینترنتی‌تان همچنان در رقابت باقی‌بماند باید روابط خود با گورخر را بهبود بخشید.

یکی از اهداف این الگوریتم محو سایت‌هایی است که خدماتی ارائه میدهند که با استانداردهای گوگل در تناقض است. یکی دیگر از اهدافش از بین بردن وبسایت‌های فروشگاهی‌ای میباشد که وجود خارجی ندارند.

یکی از مهمترین اهداف آن حفاظت از اطلاعات کاربران است و نکته‌ای که برآن تاکید دارد پیشگیری از هک شدن کاربرانش میباشد. این الگوریتم همچنین اهدافی را مثل مبارزه با فروشگاه‌های بی‌کیفیت و غیرقانونی را دنبال میکند.

اما گوگل چگونه به گورخرها علاقمند شد؟

همانطور که در ابتدای بحث به آن اشاره کردیم وقتی صحبت از گورخرها میشود اولین چیزی که در ذهن شما تداعی‌ میشود خطوط سیاه و سفید منحصربه‌فردی است که روی بدن آنها نقش بسته‌است.

در تحقیقات اخیر مشخص شده‌است که این خطوط سیاه و سفید علاوه بر بحث استتار در طبیعت استفاده‌های دیگری هم دارند که یکی از آنها دورکردن حشرات میباشد.گوگلی‌ها هم با الهام از این ویژگی‌ این الگوریتم را که وظیفه‌اش دورکردن مزاحمان فروشگاهی میباشد را گورخر نامیدند.

برای تحکیم روابط با گورخرها لازم است اقداماتی را انجام‌دهید تا از خشم این موجودات دوستداشتنی در امان بمانید. مثلا باید برای حفاظت از اطلاعات کاربرانتان تمهیدات جدی بیندیشید یا مثلا برای مسئله‌ی پرداخت محیط امنی را فراهم‌کنید. در راستای افزایش هرچه بیشتر سرعت سایت خود بکوشید.در الگوریتم گورخر گوگل اطلاعات کاملی را از محصولاتتان در سایت قراردهید.

نکته‌ی دیگری ‌که به صورت مشترک به همه‌ی سایتها و در همه‌ی زمینه‌ها توصیه میشود تلاش در جهت تولید محتوای باکیفیت و افزایش غنای سایت میباشد. خدمات پس از فروش یکی از مواردی است که میتواند سایت شما را در مقابل سایتهای رقیب متمایز کند.

گوگل به یکی از مواردی که به شدت اهمیت میدهد رضایت کاربران از سایت شما میباشد پس شما میتوانید با ایجاد یک محیط جذاب برای کاربران احساس خوبی به آنها بدهید و کار با آن آسان باشد گام بلندی را در راستای جلب رضایت گوگل بردارید.

پس‌ با رعایت مواردی که ذکر شد به راحتی میتوانید دوستان خوبی برای گورخرها باشید.
ما در پارینا در زمینه‌ی تبلیغات در گوگل به بررسی الگوریتم گورخر گوگل پرداخته ایم و امیدواریم که توانسته باشیم شما را با این الگوریتم تا حدود موثری آشنا کرده‌باشیم.

 

با ما موفقید.

keyboard_arrow_up