از شما دعوت میکینم با این مطلب متفاوت با عنوان اسطوره های گوگل در بخش بلاگ سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه ما باشید. اسطوره ها هیچگاه از نفس نمی افتند، سیری ناپذیر قدم برمیدارند تا به دنیا ثابت کنند قله ها، مامنی برای فتح قلل بلندترند. استراحتگاهی برای تازه کردن نفس های خستگی ناپذیر.

آنها برای کودکان، قهرمان کتابهای داستان، برای نوجوانان، پوستر روی دیوار اتاق و برای جوانان، مشعل روشن مسیرند که خود روزی نابغه های تلاشگر یا پر تلاش های نابغه ای میشوند که قهرمان کتاب داستان ها، پوستر روی دیوارها یا مشعل روشن صدها و هزاران انسان دیگر باشند.

دنیا را خالی از این آدم ها تصور کنید، غیرقابل تصورست.دانشمندی که به اختراع یک وسیله اکتفا میکرد، قهرمانی که فتح جامی برایش کافی بود یا گوگلی که یک دستاورد نقطه امن و پایانیش بود.غیر ممکن است، دنیا را نابغه ها پیش میبرند و دیگران مسافر سرمست این قافله اند.رونالدو، گوگل، استیون اسپیلبرگ، رستم دستان، شکسپیر و غیره و غیره، برای اسطوره بودن کافی نیستند اگر سیری ناپذیر نباشند.

تبلیغات در گوگل در پناه خانواده

با ادامه این مطلب نوشته شده توسط تیم تولید محتوای سایت تبلیغات در گوگل پارینا همراه باشید. تعادل جهان به هم میخورد اگر سمفونی های موتزارت و بتهوون، گوشش را نمینواخت.برای آنان ساحل، تنها آرامش قبل از رسیدن به اقیانوس است، هر قدر هم مواج باشد. آن هنگام است که در می یابیم اسطوره ها پرواز میکنند و بر بالهای خود، اسطوره میسازند.

سهراب و اسفندیار بی حضور رستم پیش بینی ناپذیرند و یا یوتیوب و گوگل ادز و گوگل ادسنس، بی پناه خانواده گوگل سرنوشت مبهمی میداشتند.مدال های تیم پرتغال و جام های رئال نصیب که میشد اگر رونالدو از چنگال فقر نمیرهید و بازوان پر توان نمیکرد.اسطوره ها بوجود نمی آیند، ساخته میشوند نه به دست تقدیر که به نیروی همت.

انگیزه را از اسطوره ها بگیرید دیگر هیچ نخواهیم داشت.روا نیست اگر آنها را اسطوره نپنداریم، ایشان نبض تپنده تاریخند، جهان به داشتنشان میبالد که پرواز میکنند نه در آرزوی فتح که برای فتح الفتوح. دنیا را خالی از این آدمها ببینید، نمیشود.

 

 

اسطوره های گوگل

 

اسطوره های گوگل کجای این جهانند؟

اگرچه در ابتدا گوگل یک موتور جستجو بود اما سقف آرزوهای لری و سرگئی، اینجا نبود.گذشت زمان این را ثابت میکند.ثروتمند ترین مدیران جهان، ثروتمند ترین نمیشدند اگر به طراحی یک موتور جستجو بسنده میکردند.عطش آنها برای رسیدن به بهترین ها، تا جاییست که جز بهترین ها را در حلقه گوگل پلکس نمیپذیرند.

کمپانی های معروف دنیا، به دنبال جذب استعدادهای گوگلند، اما پسران گوگل یک قدم جلو تر از آنها، شعار ” شرور نباشید، خلاقیت در راهست ” را به دست نوابغ میسپارند.حالا نام دنیا به گوگل گره خورده است، حتی اگر بخواهید سرگذشتش را بدانید.

تعدادی از کارمندان ایرانی الاصل گوگل هستند که ما در طی مقاله های مختلف سعی در معرفی آنها داشته ایم و داریم. امید میرود که بتوانیم طی مقالات درخوری این افراد را معرفی نماییم. کسانیکه از مهره های کلیدی گوگل هستند و ایده هایشان تبدیل به ماشین کسب درآمد برای این کمپانی شده. در میان این افراد اشخاصی مانند سالار کمانگر و امید کردستانی برجسته هستند. همچنین دکتر ترانه رضوی به عنوان اولین پزشک گوگل به استخدام این کمپانی درآمد.

آشنایی با بخش های مختلف سایت شرکت تبلیغات در گوگل پارینا

امیدواریم که خواندن این مقاله با عنوان اسطوره های گوگل برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت میکنیم جهت آشنایی بیشتر با موضوع تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز، به بخش بلاگ سایت پارینا مراجعه فرمایید. همچنین شما میتوانید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان پارینا طی ساعات کاری تماس حاصل فرمایید. اگر چناچه مایل به ارسال پیام بودید ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام شرکت راه دیگر ارتباطی با مشاوران ماست.

لازم به ذکر است که هزینه پکیج ها در سایت پارینا با توجه به نوسان نرخ ارز تغییر خواهد کرد. توضیحات تکمیلی در بخش تعرفه ها درج گردیده است. همه پکیج ها مطابق ارز بات تایلند محاسبه میگردد و شامل ارز دیگری نمیشود. در شرایط التهابی ارز قیمت ها لحظه ای اعلام میگردد و این سیاست این روزهای شرکتهاست. حداقل پکیج درنظرگرفته شده معادل 2000 بات تایلند است. و شارژ اکانتی کمتر از آن برای شرکت تبلیغات در گوگل پارینا مقدور نمیباشد.

لطفا درنظر داشته باشید که با توجه به تقویم رسمی ایران، شرکت پارینا در روزهای جمعه و بعدازظهر پنجشنبه تعطیل میباشد و خدمات بصورت تلفنی در روزهای تعطیل خدمت شما مشتریان محترم ارائه میشود.

با ما موفقید.

 

keyboard_arrow_up